kristofo Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) For meg ser det ut som om TH-42PX80 har litt bedre spesifikasjoner selv om den er adskillig billigere. Noen som vet om PX70 har skjulte fordeler jeg ikke har funnet? Har et par spørsmål i tillegg.. Jeg regner med at det ikke er nødvendig med full HD hvis man sitter ca 5 meter unna en tv av denne størrelsen? Kan man bruke disse til pc uten at det blir alt for uklart bilde? Ev, noen andre plasma-tv-er å anbefale istedenfor i denne prisklassen? takker for svar! Endret 30. august 2008 av kristofo Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 PX80 serien er den nye som har tatt over for PX70. Forskjellen er litt bedre kontrast på PX80 og forbedret biledbehandling. Og sikkert noen andre småting. At den er billigere skyldes billigere produksjon kansje ? Tror ikke denne har 1:1 pixelmapping som må til for et helt skarpt bilde i windows. Men dette er ikke noe problem med video i fullscreen. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 PX80 serien er den nye som har tatt over for PX70. Forskjellen er litt bedre kontrast på PX80 og forbedret biledbehandling. Og sikkert noen andre småting. At den er billigere skyldes billigere produksjon kansje ? Tror ikke denne har 1:1 pixelmapping som må til for et helt skarpt bilde i windows. Men dette er ikke noe problem med video i fullscreen. PX80 har lavere strømforbruk! Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Så alt i alt høres px80 ut som et godt kjøp med tanke på at det virker som om mange allerede er fornøyd med px70! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå