Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei, jeg har vært sammen med en gutt på 17 år nå i 3 måneder, jeg er selv 15 år bare. Jeg har aldri følt så mye for en person før, jeg rett og slett elsker han! vi har hatt et veldig seriøst forhold og er veldig voksne av oss. Men for ca 3 uker siden ble det slutt, og det fordi han nå har tre jobber og ikke nok tid til meg og andre. Når vi var sammen traff vi hverandre kansskje 1-2 ganger i uka, og det hendte det tok to uker og. Og vi syns jo begge at det er alt for lite, han sa at han syns det bare blir vanskeligere når han tenker han må være mer sammen med meg mens han ikke har tid, så han ble bare helt fra seg av det og klarte ikke jobbe ordentlig osv. Han sier og jeg vet at det ikke er følsene det går på, men hvorfor MÅ han absolutt jobbe så mye? han har jo overhodet ikke dårlig rå! det ligger i familien hans at alle jober veldig mye, men han har jo ikke tid til noe annet! ikke venner, lekser, trening og ting han liker.. Er det flere gutter/menn som kjenner seg igjen i dette? Jeg har jo fortsatt store problemer med å komme over han, og det vet jeg vil fortsette i evigheter. Og hvis han noen gang skulle jobbe mindre, så vil han jo prøve å få det til å funke igjen. men jeg lurer på om det er no vits å håpe på, eller om det er best å bare komme over han for godt! ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Vis personen setter jobben foran alt annet, så vil du nok finne noe bedre. Det er ikke koselig og vite at du kommer 2 eller i 3 rekke i ting han føler er viktig. Det vil finnes andre som vil bry seg om deg og hva du mener og sette deg foran alt annet. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 som det heter så fint, en mann skal kunne sette dama/kona foran seg selv og kan han ikke gjøre det så har dere lite til overs å være sammen. Men det som er veldig viktig her er at dere er på to forskjellige stadier i livene deres. Han e 17 år snart 18 skal avslutte VGS og kanskje studere, kan være hardt å være stundet, koster mye penger kanskje derfor han jobber så mye. Du er 15 år går siste skolen på ungdomssksolen og skal begynne på vgs. Kanskje noe å tenke over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå