Gå til innhold

ATI R300 specs her!!! Rocke noe heilt vilt!!!!!

Zeer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting er at ATI har fantastiske specs på sine kort, men kjenner jeg ATI rett, så kommer vel ikke dette kortet i produksjon før GeForce5 har sett dagens lys, og da blir det antakelig ikke så imponerende lenger.

Irriterer meg litt over ATI som aldri klarer å holde det de lover med tanke på tidsfrister for levering og kvalitet på drivere. Nvidia kunne trengt en likeverdig konkurrent slik at vi får ned prisene på skjermkort.

mvh

Jan Arve

Lenke til kommentar

Les teksten igjenn, hva står det?

Ok, her er et kort resume:

-R300 blir raskere enn NV25

-R300 blir billigere enn NV25

-R300 har full støtte for DX9

-NV25 har ikke full støtte for DX9

Dette skriver de på bakgrunn av rykter de har fått av usikre kilder, og ikke noe a det er bekreftet.

Det ser ut som om The Inquirer kan se inn i framtiden da da kan fortelle vårs om både hastigheter og priser som ikke e rfastsatt enda.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-15 14:18, mortenj skrev:

Om noen skulle være i tvil om hvilken "standard" Inquirer holder:

Hvis noen er rett når det gjelder nye ting i pc verden så har inquirer best statistikk, mens hardocp er et lite site som prøver å trekke seg litt oppmerksomhet ved å trashe ned på inquirer. Hvis du tviler på det så kan du se på arkiv til hardware.no hvem tar de info om nye cpu kutt. Fudo som skriver på inquirer er man med erfaring og kunnskap få kan måle seg med når det gjelder skjermkort. Jeg har snakket med ham ved flere anledninger siden vi kommer fra samme land.

Lenke til kommentar

anicet:

Quote:

Hvis noen er rett når det gjelder nye ting i pc verden så har inquirer best statistikk, mens hardocp er et lite site som prøver å trekke seg litt oppmerksomhet ved å trashe ned på inquirer.

? Hardocp er vel ikke akkurat den minst besøkte sida på nettet... Og med den stort sett seriøse tongue-in-cheek holdningen til Kyle tror jeg ikke han er så veldig interessert i å "trekke seg litt oppmerksomhet ved å trashe ned på inquirer".

Quote:

Hvis du tviler på det så kan du se på arkiv til hardware.no hvem tar de info om nye cpu kutt.

Og det skulle bevise at? Inquirer er en news-site som ofte er tidlig ute med nyheter. Derfor er det en side det er verdt å følge med på. De er også altfor flinke til å spekulere og mene med basis i ingenting, det ender som regel på trynet med søppel (som R300 vs Gf4 artikkelen som er TOTALT VERDILØS).

Quote:

Fudo som skriver på inquirer er man med erfaring og kunnskap få kan måle seg med når det gjelder skjermkort.

Kanskje på tide at han viser noe av den kunnskapen? Rykter klarer vi alle å konstruere, å forsøke å kamuflere kritikk av dette som personforfølgelse er bare pinlig (se link hvor han nå titulerer seg med ny tittel).

mvh

Morten

Lenke til kommentar

Du sier sjøl er inquirer tillig ute med nyheter , og hva er dette enn ett nyhet som baseres på informasjon som fudo fikk fra sine kilder slik at han konkluderte at ati r300 kommer til å bli bedre enn nv25. Det som er poenge her at verken du , jeg eller kyle har noen peling på hva dette konklusjoen basers på siden vi sitter ikke med samme kilder som fudo. Husk at verken ati eller nvidia har bekreftet disse produkter.

Siden du er ny i dette emne er du ikke kjent at samme diskusjon oppstå noen år tilbake da nvidia hold på utvikle TNT2 og 3dfx V3.

Det at jeg dette personlig tar du feil , siden jeg kan komme til mine egne konklusjon, mens du må lese hva en cowboy i texas skriver for å ha en mening og det er pinlig. Du kan lese gjennom linken du selv har satt opp i i dette emne å se hvem som trasher hvem og hvem som holder seg prof.

Og dermed Basta

Lenke til kommentar

anicet:

Min bakgrunn, min person og min kunnskap er i denne saken helt uvedkommende, utsagnene dine i så måte lar jeg hoderystende stå for din egen triste regning.

At Fudo velger å stå frem og skrive noen linjer som inneholder sterke og tydelige konklusjoner og meninger, UTEN å gi NOE annen argumentasjon enn "se her, jeg er FLINK", det fortjener ikke noen annen reaksjon enn å bli oversett. La han presentere noen kilder, la han vise til noe mer håndfast, så skal jeg gjerne høre på ham. "Cowboyen fra Texas" derimot fortjener ALL respekt i så måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...