Gå til innhold

GPS med tracklogg


tness

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg en GPS med tracklogg, slik at jeg kan loggføre turene mine. Jeg vil helst ha en som jeg kan bruke mens jeg sykkler, men som funker greit til bilnavigasjon.

 

 

Men hvis det finns en billig bilnavigasjon som har tracklogg så vurderer jeg det, jeg vet at Garmin ikke har det på sine billigmodeller, men 760 har vel. Hva med TomTom og Mio?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis turene dine havner på mere enn 3-4 timer så kan du glemme bilnavigasjon. Nu skriver du ikke hvilke detaljer du vil ha ut av loggen?

 

Jeg bruker selv Garmin håndholdt gps, og logger alt av turer jeg er på. Greit å kunne legge loggen senere på gps hvis det skulle være nødvendig

 

Vet ikke hvor mange detaljer en får ut av tripmaster, en loggfunksjon som Tomtom har.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Kjøp deg en N82 og last ned gratis Nokia Sportstracker, fungerer kjempefint til å logge sykkelturer osv.

 

Hvor nøyaktig viser Nokiamobiler hastighet? Er det brukbart eller veldig unøyaktig? Tenker da på områder hvor det kanskje ikke er så god mobildekning.

 

Hadde nemlig vært kjekt å kunne se hvilke hastigheter man kommer opp i om man legger en ellever på ski. :)

Lenke til kommentar
Kjøp deg en N82 og last ned gratis Nokia Sportstracker, fungerer kjempefint til å logge sykkelturer osv.

 

Hvor nøyaktig viser Nokiamobiler hastighet? Er det brukbart eller veldig unøyaktig? Tenker da på områder hvor det kanskje ikke er så god mobildekning.

 

Hadde nemlig vært kjekt å kunne se hvilke hastigheter man kommer opp i om man legger en ellever på ski. :)

Hastigheten oppgies med én desimal, så det burde holde til skibruk. Funker fint i kajakk men har ikke prøvd å tracke i tett skog, men det e no fortgjort å gjøre hvis det er av interesse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...