heggstad Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 hei. har vært ute og tatt noen bilder til en skoleoppgave; avis reportasje. Har som tema en kvinne som dør i ei elv, og har tatt dette bildet til å være med i reportasjen. hva synes dere om det? f 13,0 1/150 ISO 400 Lenke til kommentar
Carny Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Kunne vært litt bleikere, og kanskje litt mer "deig" aktig. Dog er det bare slik jeg kan forestille meg hud etter noen dager i vannet.... Ellers vet jeg ikke riktig. Kunne kanskje kjørt opp kontrasten litt... Bildet i seg selv er helt greit, men jeg ser for meg at et lavere standpunkt kunne gjort seg. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Litt for tydelige "rosa nyanser". Ellers helt brukende til en avis reportasje Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 dør i ei elv, skriver du. Er ikke mye som minner meg om elv i bildet. Lyset er passe mørkt og dystert, prøv med kaldere farger på hånda. Slik at du får mer effekt ut tittelen din:). Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Kunne vært litt bleikere, og kanskje litt mer "deig" aktig. Dog er det bare slik jeg kan forestille meg hud etter noen dager i vannet....Ellers vet jeg ikke riktig. Kunne kanskje kjørt opp kontrasten litt... Bildet i seg selv er helt greit, men jeg ser for meg at et lavere standpunkt kunne gjort seg. er enig med det meste du sier, men her er det bare ikke min sin feil (eller kanskje). For etter at jeg la bildet mistet bilde mye. blant annet blekhet i huden samt kontraster. vet ikke hva som har skjedd jeg... EdIT: skrivefeil Endret 30. august 2008 av heggstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå