Dotten Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei! Beklageligvis har arehei og Aetius bestemt seg for å trappe ned og slutter derfor som moderatorer. Aetius sluttet for noen uker siden, arehei slengte inn håndkleet nå nylig. De skal ha en stor takk for jobben de har gjort og ønskes lykke til videre! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Synd, lykke til videre som vanlige dødelige. Endret 30. august 2008 av hernil Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Meget synd, fordi begge har gjort en kjempegod jobb. Uansett, lykke til videre og fortsett med gode kvalitetsposter! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Og mobildelen mister enda flere moderatorer. Husker fra den gode gamle tiden da arehei og remerser regjerte mobildelen av forumet og det var mye ryddigere der. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Synd, lykke til videre som vanlige dødelige. Takk for all den innsatsen som dere har gitt!! , EG Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Og mobildelen mister enda flere moderatorer. Husker fra den gode gamle tiden da arehei og remerser regjerte mobildelen av forumet og det var mye ryddigere der. Færre moderatorer er det siste mobildelen trenger. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Færre moderatorer er det siste mobildelen trenger. Det samme gjelder ikke for resten av forumet; ja til færre moderatorer! Vel uansett lykke til videre til dere begge. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Og mobildelen mister enda flere moderatorer. Husker fra den gode gamle tiden da arehei og remerser regjerte mobildelen av forumet og det var mye ryddigere der. Færre moderatorer er det siste mobildelen trenger. Det vil bli rettet på. Mobil og samfunn vil bli styrket, work in progress Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det vil bli rettet på. Mobil og samfunn vil bli styrket, work in progress Flott. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Og mobildelen mister enda flere moderatorer.Og jeg som trodde det ikke kunne bli verre. Håper arehei ikke kutter ut forumet helt, for selv om vi ofte har vært uenige har han gjort store bidrar her på forumet både som moderator og bruker. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Synd å høre. =/ Lykke til videre! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Satser på at styret ordner nye og passende moderatorer, synes det er litt lite moderering om dagen, spesielt på PRS, men det er kanskje bare meg... Endret 1. september 2008 av AvieN Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Satser på at styret ordner nye og passende moderatorer, synes det er litt lite moderering om dagen, spesielt på PRS, men det er kanskje bare meg... PRS er en av plassene som skal styrkes. Skal også få luktet litt på mulighetene til flere folk i Off-Topic...gjerne en 2-3 faktisk for en er ikke like aktiv som før på forumet og det er ikke sikkert at en kommer til å få tid til å være der så mye som før så..jah...men nye folk er på vei både her og der Edit: Synd å miste dere, takk for innsatsen og lykke til videre! Endret 1. september 2008 av b-real Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jaja, bare de er på forumet forsatt og er litt aktiv av og til så er jeg fornøyd, vi blir nok satt på plass uansett om vi ikke oppfører oss.. hehe Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg melder meg frivillig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå