Stein E Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Heisann. Den siste tiden har jeg gått til innkjøp av en god del pc-deler. Egentlig det eneste jeg mangler nå er kjøling til CPU og GPU. Til CPU er planen en Swiftech MCX4000B med en 80x80mm Enermax justerbar vifte. Skulle vel kjøle en P4 2.4b nok til å nå 3Ghz ca. Mens til GPU'en er jeg mer usikker. Noen som har noen gode forslag ? Jeg har et Connect3d Radeon 9500 kort som er moddet til Radeon 9800 ved hjelp av Wizzards drivere. Men, jeg kunne gjerne tenkt meg å kjøre det på samme klokkefrekvenser som R9700 Pro (eller enda høyere om mulig.) Og da er spørsmålet, hva i h........ skal jeg bruke som kjøling på det ?? Har sett på Zalmans heatpipe løsning, men fant jo ut at den kjøler dårligere enn boxed kjøleren.. sukk! Om noen har noen gode forslag er jeg utrolig takknemlig... gjerne også linker til noen prosjekter i likhet. PS: Løsningen skal holde seg til luftkjøling. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 bruk zalman sin hp, men bruk en slik å la det blåse på hp'en så funker det hest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå