Papirkurven Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Kjæresten min har tenkt å kjøpe seg denne bærbare pc'en.. Men ifølge bilde så har den ikke Æ, Ø og Å osv.. Stemmer dette eller er det bare bildet som er sånt? MPX <-- PC'en Endret 30. august 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
Halpz Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 jeg sitter på en akuratt nå, og den har norsk tastatur. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har også en slik. Bestilt fra www.elprice.no, og den har Æ, Ø og Å. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Har også en slik. Bestilt fra www.elprice.no, og den har Æ, Ø og Å. Jeg ser at det er det samma bilde på elprice, så det er nokk bare bildet som har engelsk tastatur ^^ Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 det er nok norsk tastatur ja, 99,9% sikkert. Bildene de bruker er ikke alltid helt representativt av varen som selges, det har du sikkert merkt deg før. Men, vil du være 100% sikker så er det jo bare èn måte du kan finne ut på - ringe mpx. -Stigma Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Om det er engelsk tastatur på PCen er det helt garantert spesifisert i produktbeskrivelsen. Standard her til lands er norsk tastatur, så om ikke annet er oppgitt så får du 99,9% sikkert norsk tastatur For øvrig burde kjæresten din glede seg. Er en fin liten lekkerbisken av en bærbar PC Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Ja den virket jævli bra til den prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå