tadcomp Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Nå har jeg tenkt å kjøpe meg et nytt GameCube-spill. Jeg liker skyting veldig godt. Medal of Honor er utelukket. Det har jeg fra før... (Gikk alt for fort å runde det... ) Lenke til kommentar
tåa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Du liker skyting? Du har Gamecube? Da vil jeg anbefale Metroid Prime! Det spillet har høstet toppkritikk og Årets Spill-titler i hopetall! Mange mener til og med at det er et av tidenes beste spill! Skulle ønske jeg hadde Gamecube selv. Livet er for kort til å gå glipp av slike perler! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det må nok nesten bli Metroid Prime. Har ikke GameCube selv, og har av den grunn ikke prøvd det. Men hvis du titter på kritikken spillet har fått, er det nesten ingen vei utenom å kjøpe spillet. :wink: Har hørt at Gamer.no kommer med en anmeldelse av det veldig snart. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Ja, det er med i vurderingen. DinSide hadde en omtale på denne linken. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Femmer? Første gang jeg har sett. Titt på disse du, så skal jeg love deg at du blir enda mer imponert! http://www.gamespot.com/gamecube/action/me...rime/index.html http://cube.ign.com/articles/376/376866p1.html http://www.gamespy.com/games/2637.shtml "]http://www.eurogamer.net/content/r_metroid...dprime_gc[/url] Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hva? Går det ann å ha gamecube uten å eie the Windwaker og Metroid? Tenker på å kjøpe gamecube bare pga de spillene. Jeg innrømmer det; til Knights of the old republic, BC, Fable og Halo 2 kommer, xbox har for lite "only on xbox" perler... Lenke til kommentar
YBD Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 VGs test: "«Metroid Prime» ga meg en bortimot religiøs spillopplevelse, og en særdeles overbevisende søknad om tittelen som «årets spill» allerede i mars. Eller for å si det på en annen måte: Jeg klarer ikke engang å begripe hvor bra et spill må være for å overgå «Metroid Prime»." Aftenpostens test: "Dette er et absolutt høydepunkt så langt i GameCube-konsollens relativt korte historie, og en ny målestokk for hva vi kan forlange av spillbarhet, grafikk og stemning i kommende konsollspill." Dagbladets test: "Her har vi ikke bare det beste spillet jeg har spilt på GameCube noen sinne, men jaggu også det beste til GameBoy Advance." Du burde ikke tvile engang, Metroid Prime er et must for GameCube-eiere Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Metroid Prime er et MUST have for folk som anser seg som "gamere"! Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Personlig mener jeg at det gjør det. Kritikk messig verden osv så gjør det også det. MEN de skal helst ikke sammenlinges. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Juryen har talt, Metroid Prime blir å finne under lokket på maskina mi om ikke mange dagene! Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hva med Phantasy Star Online? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Det var ikke akkurat den type han spurte etter kanskje? Men jeg vil anbefale det. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Metroid Prime er et MUST have for folk som anser seg som "gamere"! Jeg anser gamere som små drittunger som sitter å spiller cs. Metroid Prime er et MUST for alle. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ludo Du er patetisk du..... Topic: Hvis Metroid prime er så bra som det sies i forhold til Halo osv så er det absolutt og annbefale Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Overgår det Halo? :o nei, men ikke fordi det ikke er ett bra spill, årsaken er helt enkelt att de er for forskjellige til å sammenliknes. Det ene er tidenes beste FPS (Halo) og det andre er ett sykt bra first-person-adventure (MP) Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Tidens FPS er jo Goldeneye og Half-Life da. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Tidens FPS er jo Goldeneye og Half-Life da. åh, Goldeneye... *sukke* den var den ene gangen man laga et BRA n64-spill, det... (synes Perfect Dark gikk an oxo, men det ble for mye herming) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hehe, ingenting some time splitters 2 om man skal mimre om de gode gamle goldeneye dagan :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå