Gå til innhold

EA Sports Hockey League


Mean69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, i sarbpsborg bor det jo bare kålhuer:)

 

Med mindre det er noen fra Sarpsborg her vil du få dårlig respons. Ingen i dette landet som bryr seg om hockey dessverre. Ikke så rart med den elendige dekningen sporten får.

 

 

haha, kunne ikke vært mer enig. Er fra Fredrikstad, altså nabo byen:P Intern rivalisering:P

Lenke til kommentar

Ikke sant:) Får jeg er ifra Halden:)

 

Hehe, i sarbpsborg bor det jo bare kålhuer:)

 

Med mindre det er noen fra Sarpsborg her vil du få dårlig respons. Ingen i dette landet som bryr seg om hockey dessverre. Ikke så rart med den elendige dekningen sporten får.

 

 

haha, kunne ikke vært mer enig. Er fra Fredrikstad, altså nabo byen:P Intern rivalisering:P

Lenke til kommentar

Er ikke bare i Østfold hockeyinteressen er stor, også her ved Hamar-traktene er den naturligvis stor....

 

Uansett, NHL 09 blir bra, alt er forbedret fra ett meget bra 08-spill, så dette er ett av høstens store spill!

 

Og med 6 vs 6 i tillegg da må det bli bra!!!

 

GO NORWEGIAN EAGLES!!!

Lenke til kommentar
Det er veldig interessant å kunne lage et lag online. Tror jeg kommer til å hive meg på det.

 

Og Sparta vinner serien i år :) he he

 

Ja sparta vinner jo serien hvert år før den har starta de:) Ser jo hvordan det gikk fjor i NM:) gleder meg til 18september, når serien starter. Blir spennende iår

Lenke til kommentar

Og nå har NHL 09 kommet på marketplace :)

 

Testa det igår kveld og det var litt uvant siden jeg er vant til å bruke classic kontroller oppsett og nå holder det ikke å holde Y inne hele tiden hvis man skal takle.

 

Og så var det Be a Pro modusen. Litt artig men usikker på om jeg kommer til å bruke mye tid på det.

Lenke til kommentar
Og nå har NHL 09 kommet på marketplace :)

 

Testa det igår kveld og det var litt uvant siden jeg er vant til å bruke classic kontroller oppsett og nå holder det ikke å holde Y inne hele tiden hvis man skal takle.

 

Og så var det Be a Pro modusen. Litt artig men usikker på om jeg kommer til å bruke mye tid på det.

 

Tror nok det er like greit å venne seg til analog controller først som sist. Vil nok være en fordel. Har allerede "konvertert" en annen og han mener det er mye større fordel å spille med analog en klassisk. Dessuten trengte han bare 5-10 kamper før det satt.

 

BAP-modusen vil nok også være en vanesak vil jeg tro. Man bør vel prøve ut forskjellige posisjoner før man konkluderer noe etter demoen!!!

 

Uansett, tror det blir mange timer med hockey fremover... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...