Fenixen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 fallout 1 var jo cirka bare kamp.. Kommer helt an på hvordan man spiller. Går lett an å spille gjennom det uten å krige alt for mye om du bare vet hvordan. joda sant det, spillte gjennom det for noen uker siden uten å utslette en eneste by, tok ikke cathedralen engang.. da innsåg jeg hvor utrolig lite fallout 1 faktisk er, var gjennomført på null komma niks.. menne utrolig bra spill nonetheless.. fallout2 er uten tvil favoritten likevel Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 For min del er det action biten som gjoer at jeg for foerste gang har tenkt aa proeve meg paa denne "serien" Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Etter å ha sett noen av gameplay videoene, så må jeg si at jeg gleder meg ganske mye til dette spillet. Det som gledet meg, var at man ikke er nødt å se hvert eneste kill i slow-motion, noe som tidligere videoer indikerte ville skje hver gang man drepte noen. Får håpe jeg kommer meg gjennom dette spillet, noe jeg ikke klarte meg Oblivion... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du kan skru av VATS videoene. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Dette spillet ser bare rett og slett genialt ut! Kan nesten ikke vente til det kommer ut... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Du kan skru av VATS videoene. Flott, det gjorde hvertfall at jeg kommer til å prøve ut spillet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Må si jeg gleder meg til dette spillet . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ligger vel en del videoer ute på youtube også som er veldig pene, og jeg mener voiceactinga (på de innvolverte i de snuttene) faktisk ikke er så alt for ille. Forhåpentligvis får vi iallefall littvariasjon når det kommer til omgivelser. Grafikk-messig ser det iallefall veldig bra ut, og jeg må si jeg gleder meg enormt til å få fatt i spillet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 og jeg mener voiceactinga (på de innvolverte i de snuttene) faktisk ikke er så alt for ille. Det er jo ikke det at voiceactorene er dårlige, det er bare at det er nøyaktig de samme som var i Oblivion, så det drar inntrykket så sinsykt mye ned for meg når jeg vet at han jeg prater med, også har vært lederen for The Dark Brotherhood, eller en av vaktene i Imperial City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå