G25 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Bethesda just released these five gameplay videos of Fallout 3, to be released on PC, Playstation 3 and Xbox 360 on October 31st. The videos are narrated by Todd Howard, the executive producer for Bethesda Softworks.Update: 720p versions added. Link Endret 30. august 2008 av G25 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ohh fikk enda mer lyst til å spille Fallout 3 nå . Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Håper dette spillet blir like bra eller bedre enn Oblivion Men til nå så ser det sånn ut Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tror derimot at jeg kommer til å bli rimelig lei VATS, slowmotion one-shot er ikke det morsomste å se flere hundre ganger. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Blir mindre og mindre hypet for spillet hver gang jeg ser noe fra det. Nå er f.eks voiceactorene fra Oblivion blitt brukt her også, og voiceactorene i det spillet var utrolig kjedelige å høre på. Chattesystemet er tydelig inspirert av Elder Scrolls, og også er det mye mer action nå enn det har vært tidligere. Menmen, blir nok for all del et bra spill, men ikke et bra Fallout spill i mine øyne. Og det er jo ingenting mods ikke kan fikse. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er ikke særlig imponert. Traske rundt i ruiner i 35-40 er ikke min greie. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Synst det ser knall ut eg. Gler meg! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Synest det ser HELT fantastisk ut! jeg er så vanvittig glad for at bethesda fikk lisensen på fallout.. til dere som mener det ikke er en verdig oppfølger.. hvordan mener dere en 3d oppfølger til fallout burde vært da ? Jeg spillte gjennom fallout1 for tiende gang minst forrige helg, og for meg så ser det ut som om fallout3 kommer til å leve opp til navnet uten problemer i det hele tatt! nesten frysninger når han gikk ut av vaultet Årets spill! EDIT: Måtte de ansvarlige som gjør at Addon-pakken til fallout3 bare kommer på xbox og pc brenne en viss plass! Blir pc versjonen for min del.. selv om jeg så gjerne ville spillt på ps3. Endret 31. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg har forhåndsbestilt dette til 360, og kan få en brotherhood of steel 12cm høy figur som jeg får utenom å betale noe ekstra Endret 31. august 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Håper dette spillet blir like bra eller bedre enn Oblivion Begynner ihvertfall i noen kjipe grotter dette også Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har sett et par av video'ene, og kan bare si; jeg gleder meg Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Eg trur det kommer til å bli veldi bra, ser veldi fram til det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ser så sinnsykt fett ut, det her! Håper jeg kan spille det like lenge som Oblivion, som jeg fortsatt drar frem nå og da for å få tømt quest-loggen.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Dette kommer til og bli så bra Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er fremdeles utrolig skeptisk til dette spillet. Stemningen er ikke der, og det er også alt for mye action ut ifra det vi har sett til nå. De nye krabbemonstrene ser jævla kule ut, og føles veldig Fallout iallefall, det skal de ha. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) fallout 1 var jo cirka bare kamp.. i fallout2 var fokuset på innholdsrike byer og quests mye bedre, men også i 2en var det jo vanvittig med action Tror fallout3 fikser begge deler utmerket. Endret 1. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Aldri spelt dei andre fallout spela. Men, gledar meg som berre juling til nr 3. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 fallout 1 var jo cirka bare kamp.. Kommer helt an på hvordan man spiller. Går lett an å spille gjennom det uten å krige alt for mye om du bare vet hvordan. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det er godt dem har endra selve gameplayet iforhold til eneren som du så mannen langt oppe. Jeg har ikke rørt den serien akkurat samme med Elder Scrolls, men Oblivion var mitt første i den serien og den elsker jeg enda etter 270 timer spilt, og dette kommer nok skje med Fallout 3 Gleder meg til oktober, det er da det skal komme!!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg er ihvertfall veldig gira etter alt jeg har sett, elsker at man kan plassere live hand grenades på folk osv:) tror det her kommer til å slå ann i min bok:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå