Johnx Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg tror lydkortet er ødelagt, for når jeg spiller nye spill feks. Splinter Cell begynner lyden å hakke å så litt etter spillet. Jeg har nettopp byttet ut mitt gf4 til et ati 9700pro, så nå har jeg nytt skjermkort og det samme skjer nå, da bør det være lydkortet! Er det noen andre som har dette problemet? Hercules Fortissmo 7.1(ca. 3mnd gammelt, kjøpt på komplett.no) Winamp fungerer og noen spill merkes det ikke så mye på, men problemet er også på C&C Generals og de nyeste spilla! Etter lyden har hengt seg må jeg starte dataen på nytt for at det skal virke igjen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 ??? ! Dette er ingen tema ! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Har du oppdatert driverene til lydkortet, hovedkortet, windows og oppdatert til siste Spill patch. Hørte at det skulle være problemer med C&C genreals "out of the box" med lyden. Du har også disablet det innebygde lydkortet ditt ordentlig(om du har et)? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 ??? ! Dette er ingen tema ! jeg spurte om et problem ikke at noen skulle kritisere meg for jeg ikke giddet å lage et bra tema!! :x Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Så les Retningslinjer og Nettikette før du poster Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Har du oppdatert driverene til lydkortet, hovedkortet, windows og oppdatert til siste Spill patch. Hørte at det skulle være problemer med C&C genreals "out of the box" med lyden. Du har også disablet det innebygde lydkortet ditt ordentlig(om du har et)? må jeg på biosen for å disable det intrigerte lydkortet. Splinter cell, hakker lyden mest på og til slutt henher hele spillet seg takk for tipsene Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Så les Retningslinjer og Nettikette før du poster hvis du skal kritisere noen så finn noen andre, hade tror ikke noen henger en fordi han har glemt bra topic(skal huske det i framtida) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 ??? ! Dette er ingen tema ! jeg spurte om et problem ikke at noen skulle kritisere meg for jeg ikke giddet å lage et bra tema!! :x De fleste orienterer seg etter tema(topic) her i forum så da vil du oxo få bedre hjelp hvis du følger etter retningslinjene ! Mvh E.K Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 det gjøres via jumpere i de fleste tilfeller av og til i bios, les manualen Lenke til kommentar
Blue Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hadde samme problemer jeg o gså. Jeg instalerte siste oppgradering til spillet, da vart det iorden. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Hadde samme problemer jeg o gså. Jeg instalerte siste oppgradering til spillet, da vart det iorden. på splinter cell? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 ??? ! Dette er ingen tema ! jeg spurte om et problem ikke at noen skulle kritisere meg for jeg ikke giddet å lage et bra tema!! :x De fleste orienterer seg etter tema(topic) her i forum så da vil du oxo få bedre hjelp hvis du følger etter retningslinjene ! Mvh E.K takk, E.K da er vi venner Lenke til kommentar
Blue Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jepp, var det ikke det spillet det var snakk om da Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 ??? ! Dette er ingen tema ! jeg spurte om et problem ikke at noen skulle kritisere meg for jeg ikke giddet å lage et bra tema!! :x De fleste orienterer seg etter tema(topic) her i forum så da vil du oxo få bedre hjelp hvis du følger etter retningslinjene ! Mvh E.K takk, E.K da er vi venner Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Så les Retningslinjer og Nettikette før du poster hvis du skal kritisere noen så finn noen andre, hade tror ikke noen henger en fordi han har glemt bra topic(skal huske det i framtida) Hade, vi snakkes senere ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå