Fotofashion Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 tatt med en lånt da21, utrolig lekker liten sak. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Deilig bilde. Me like! Liker de duse fargene. Fint motiv...klrt tegn på at høsten er rett rundt hjørne, noe jeg gleder meg til Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 tatt med en lånt da21, utrolig lekker liten sak. Veldig fint bilde!!! Jeg bodde i sørkedalen før. Noe jeg savner enormt nå! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Likte dette bildet utrolig bra! Hvilken etterbehandling er gjort? More information! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 etterbehandled med selektiv oppskarping, justering av levels, gassian blur og brukt layer softlight. redusert fargemettig, så har jeg til slutt brukt aged photo fra lightroom med noen justeringer der. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det må jeg si...et virkelig bra bilde på alle måter. Kudos. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Likte også tonene her veldig godt =) Litt rotete men pga så fine toner plager det meg egentlig ikke:) liker det. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 skal ha med meg hake saks neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå