€uropa Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er hjemme nå fordi jeg har diaré Tror jeg gikk i søvne i natt, husker at jeg sto opp og så på klokka og gikk rundt på rommet mitt noen ganger, uten å vite hvorfor eller hva jeg skulle. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noe rundt 170-175cm, noe lavt, og en beskjeden vekt på ca. 65-70. Jeg er heller ikke lubben, om det var slik å forstå. Beskjeden vekt? Vil da ikke si at 70 kg på 170 cm er spesielt lite. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er vel kanskje syk 1,5 ganger i året. Relativt sjelden. Er jeg syk så går det over etter 2-4 dager. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) 1 dag syk på våren. stort sett forkjølelse med kraftig hodepine og feber(gjerne rett under 40 grader), dagen etterpå er jeg i toppform igjen. det har skjedd sånn ca de 4 siste årene. Et tips til dere som aldri er borte fra jobben: Utnytt sykedagene deres! det er noen som faktisk tar ansvar for jobben man gjør også. er du borte 1 dag må noen andre ta jobben din den dagen. det blir også gjerne lagt merke til, så de som er ofte syke ikke får samme ansvar som de som "aldri" er syke, for at man ikke kan regne med at dem faktisk er til stede å gjør det man skal. kjipt å gi prosjektansvar til noen som er like mye syk som på jobb... Endret 3. september 2008 av aklla Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kan tenke meg at dette blir en tråd der folk som er lite syke svarer. Folk som er syke flere uker i året er nok ikke like villige til å skrive i denne tråden... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 det er noen som faktisk tar ansvar for jobben man gjør også.er du borte 1 dag må noen andre ta jobben din den dagen. det blir også gjerne lagt merke til, så de som er ofte syke ikke får samme ansvar som de som "aldri" er syke, for at man ikke kan regne med at dem faktisk er til stede å gjør det man skal. kjipt å gi prosjektansvar til noen som er like mye syk som på jobb... Man har krav på 10 betalte sykedager i året uten at det skal gå ut over ansvaret på jobben. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 det er noen som faktisk tar ansvar for jobben man gjør også.er du borte 1 dag må noen andre ta jobben din den dagen. det blir også gjerne lagt merke til, så de som er ofte syke ikke får samme ansvar som de som "aldri" er syke, for at man ikke kan regne med at dem faktisk er til stede å gjør det man skal. kjipt å gi prosjektansvar til noen som er like mye syk som på jobb... Man har krav på 10 betalte sykedager i året uten at det skal gå ut over ansvaret på jobben. ansvaret man får på jobben er det ikke noe regler på. de kan ikke direkte skylde på sykedager, men de som gir ansvar ser på alt sammen. 10 dager er kanskje ikke så mye, men det er de som tar ut sykemeldig og slikt relativt ofte, disse blir lagt godt merke til Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jaja, men nå tenkte jeg ikke at dere skal være "syk" i mer enn de dagene dere får betalt. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Har ikke vært syk på halvannet år jeg nå. Men faker syk et par ganger i året når jeg bare ikke orker å gå på skolen Endret 5. september 2008 av rkjetil Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har ikke vært syk på halvannet år jeg nå. Men faker syk et par ganger i året når jeg bare ikke orker å gå på skolen Å fake at du er syk gagner deg kankje på kort sikt, men ikke på lang sikt! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kan ikke huske sist jeg var skikkelig syk. Føler meg utrolig heldig slik. Hadde ikke ett fravær på videregående grunnet skikkelig sykdom. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tror jeg var litt dårlig i sjuende klasse en gang... var kanskje borte fra skolen en dag... og går tredje videregående nå. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Stort sett en gang i året (feber, syk rundt 4-5 dager). Foruten det ingenting (banke i bordet). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har ikke vært sjuk på ca 5 år, men blir alltid forskjølet ca gang i året og har ikke hatt en fraværs dag på skolen siden 8.klasse Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det er noen år siden eg har vore ordentlig sjuk, men pleier å rundt to forskjølelser kvar vinter Lenke til kommentar
Shanara Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 vær høst, på denne tiden - Astma & innfluensa Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Er vel en tre år siden jeg var ordentlig syk (spying, feber m.m), men det forekommer en god del forkjølelser hvert år. Så jeg er sjelden så syk at jeg må være borte fra skole. Heldigvis Endret 14. september 2008 av nypis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå