Movieheart Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Vet ikke om denne er feilpostet eller ikke, men jeg satser på at det er rett. En moderator kan flytte den hvis det viser seg at den er feilpostet. Kjøpte to nettverkskort fra komplett.no for en stund siden. Når jeg i dag skulle prøve å sette de inn i pcen fant jeg ut at de ikke passet til hovedkortet. Så derfor lurte jeg på om det er mulig for meg å returnere disse kortene og få noen nye? Det har gått en stund siden jeg hentet pakken, litt over 3 uker tror jeg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du kan jo prøve, men angrefristen varer bare i 2 uker etter du har fått varen, så den gjelder ikke for deg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Er det bare å sende en mail til dem da? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg fikk en datamaskin på komplett.no som ikke virka. Så sendte jeg den inn også sa de at den var helt grei, og da fikk jeg den tilbake. Den funka fortsatt ikke. Så sendte jeg den inn igjen, og det samme skjedde. Så Sendte jeg den inn og fikk en ny, og der hadde de glemt og sette på masse sånne ting, og skjermkortet hang løst ini maskinen. Så sendte jeg den inn og da hadde de bare satt fast skjermkortet. Og til slutt orka jeg ikke mer. Da bare sendte jeg inn dritten og ba om penga tilbake. og kjøpte en mac istedenfor. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg fikk en datamaskin på komplett.no som ikke virka. Så sendte jeg den inn også sa de at den var helt grei, og da fikk jeg den tilbake. Den funka fortsatt ikke. Så sendte jeg den inn igjen, og det samme skjedde. Så Sendte jeg den inn og fikk en ny, og der hadde de glemt og sette på masse sånne ting, og skjermkortet hang løst ini maskinen. Så sendte jeg den inn og da hadde de bare satt fast skjermkortet. Og til slutt orka jeg ikke mer. Da bare sendte jeg inn dritten og ba om penga tilbake. og kjøpte en mac istedenfor. Dette har jo ikke noe med spørsmålet til trådstarter å gjøre? OT: Jeg tviler på at komplett vil la deg returnere varene, men det skader ikke å prøve Har du original emballasje etc? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) De ble sendt bulk, altså det var bare litt hardplastikk rundt kortene. Denne er ikke ødelagt eller noe slikt. Gikk fint å åpne den uten å ødelegge den. EDIT: Sendte en mail til komplett nå og spurte om det var mulig. Endret 30. august 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det skader jo ikke å spørre. Men om du får et nei må du bare være klar over at Komplett har alt av regler og lover bak seg Så spørsmålet blir om Komplett viser en ekstremt god kundeservice, eller om du bare må akseptere at du gjorde en feil i å vente så lenge før du testet, Lenke til kommentar
riroil Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Helt OT, men hva slags nettverkskort er det som ikke passer? Er ikke disse stort sett USB eller PCI? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Helt OT, men hva slags nettverkskort er det som ikke passer? Er ikke disse stort sett USB eller PCI? Vil anta at han har kjøpt PCI express kort eller no slikt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Kjøpte dette kortet. Som dere ser på bildet er det bare to små tagger for å stikke inn i hovedkortet og ikke sånn "lange". Hehe... Ble litt dårlig forklart der, men dere skjønner tegningen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det er et PCI express kort ja, mens du skal ha et "vanlig" PCI kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå