Gå til innhold

Kjøpte feil vare fra komplett.no, mulig å returnere?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om denne er feilpostet eller ikke, men jeg satser på at det er rett. En moderator kan flytte den hvis det viser seg at den er feilpostet.

 

Kjøpte to nettverkskort fra komplett.no for en stund siden. Når jeg i dag skulle prøve å sette de inn i pcen fant jeg ut at de ikke passet til hovedkortet. Så derfor lurte jeg på om det er mulig for meg å returnere disse kortene og få noen nye?

 

Det har gått en stund siden jeg hentet pakken, litt over 3 uker tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en datamaskin på komplett.no som ikke virka. Så sendte jeg den inn også sa de at den var helt grei, og da fikk jeg den tilbake. Den funka fortsatt ikke. Så sendte jeg den inn igjen, og det samme skjedde. Så Sendte jeg den inn og fikk en ny, og der hadde de glemt og sette på masse sånne ting, og skjermkortet hang løst ini maskinen. Så sendte jeg den inn og da hadde de bare satt fast skjermkortet. Og til slutt orka jeg ikke mer. Da bare sendte jeg inn dritten og ba om penga tilbake. og kjøpte en mac istedenfor. :D

Lenke til kommentar
Jeg fikk en datamaskin på komplett.no som ikke virka. Så sendte jeg den inn også sa de at den var helt grei, og da fikk jeg den tilbake. Den funka fortsatt ikke. Så sendte jeg den inn igjen, og det samme skjedde. Så Sendte jeg den inn og fikk en ny, og der hadde de glemt og sette på masse sånne ting, og skjermkortet hang løst ini maskinen. Så sendte jeg den inn og da hadde de bare satt fast skjermkortet. Og til slutt orka jeg ikke mer. Da bare sendte jeg inn dritten og ba om penga tilbake. og kjøpte en mac istedenfor. :D

 

Dette har jo ikke noe med spørsmålet til trådstarter å gjøre?

 

OT: Jeg tviler på at komplett vil la deg returnere varene, men det skader ikke å prøve :)

Har du original emballasje etc?

Lenke til kommentar

De ble sendt bulk, altså det var bare litt hardplastikk rundt kortene.

 

Denne er ikke ødelagt eller noe slikt. Gikk fint å åpne den uten å ødelegge den.

 

EDIT:

Sendte en mail til komplett nå og spurte om det var mulig.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Det skader jo ikke å spørre. Men om du får et nei må du bare være klar over at Komplett har alt av regler og lover bak seg :)

 

Så spørsmålet blir om Komplett viser en ekstremt god kundeservice, eller om du bare må akseptere at du gjorde en feil i å vente så lenge før du testet,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...