Speik Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Mesterlig, mystisk og magisk. Les mer Lenke til kommentar
edds Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Oi! Har gledet meg til å se denne filmen, trenger å se flere grøssere med kvalitet! Nå gleder jeg meg enda mer. Vet noen når den kommer til leie? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Uten tvil en av de bedre skrekkfilmene på markedet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Den ga ihvertfall meg flere gode støkk! Like bra som "The devils Backbone" også av Del Toro http://www.imdb.com/title/tt0256009/ Også der handler det om et barnehjem ute i ingenmansland. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Nå begynner det å bli lenge siden jeg så den, men jeg husker at filmen falt sammen som ei lefse på slutten. Mye potensiale som ikke tas ut av denne. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Gleder meg utrolig til jeg får Blu-Ray spilleren min (som har tatt en evighet å få nå) sånn at jeg får sett filmen. Eneste jeg kan gjøre nå er vel å kose med Blu-Ray filmene som kom en evighet i forveien. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Den var ikke god, ikke skummel, bare fiasko syns jeg. Eneste høydepunktet for meg var når den gamle dama ble påkjørt Skal sies at jeg ikke fulgte godt med på den, og at jeg var relativt uintressert i den. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Skuffet, hadde store forventninger, ser ut som om folk er mer lettskremte enn det jeg skulle tro. Plottet var så som så, orginalt til skrekk-film å være, men for meg ble det alt for mye thriller tendenser i filmen i stedet for grøsser tendenser. En ok film, og verdt en titt om du ikke har sett den, men ikke minneverdig. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg likte iallefall filmen godt, men så dømmer jeg ikke filmen ut i fra hvor skremt jeg ble heller da. Har ikke lett for å bli skremt av filmer generelt. Litt artig at artikkelforfatter nevnte The Shining (Onskapens Hotell), da det er den andre skrekkfilmen jeg faktisk synes er bra. Skal nok skaffe meg filmen på blu-ray så snart som mulig. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Plottet var så som så, orginalt til skrekk-film å være, men for meg ble det alt for mye thriller tendenser i filmen i stedet for grøsser tendenser. Så hadde filmen vært kategorisert som en thriller så hadde filmen vært bedre? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvordan du kan tro at jeg mener det ut i fra det sitatet er for meg uforståelig. Jeg skriver bare at for min del var det mer en thriller film med skrekk tendenser, enn en grøsser. Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 god film, med en god historie, men jeg tror jeg har sett for mange "skrekk" filmer til og bli skremt av denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg