RufusRotte Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) De siste par månedene har jeg blitt belastet for en eller annen innholdstjeneste på mobilregningen. Det står "Betaling og innholdstjeneste - <mitt mobilnr> - TLF - kr 9,60" Ellers pleier det å være spesifisert hva det dreier seg om, f.eks. Amnesty, men på denne posten står det ingenting. Hvordan kan jeg finne ut hva det er? (Jeg holder ikke på med ringetoner, spill og slike ting, så det er det ikke) Endret 30. august 2008 av RufusRotte Lenke til kommentar
nymo Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Be om spesifisert faktura fra mobiloperatøren din. Der vil det stå hvilket nummer det gjelder. Kan det være en eller annen opplysningstjeneste du har brukt? Lenke til kommentar
RufusRotte Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Jeg har spesifisert faktura, men det står ikke mer enn det jeg skrev ovenfor. Alt annet av innholdstjenester, f.eks. bank, Amnesty osv. er spesifisert, men altså ikke dette. Den siste belastningen skjedde den 27.august, og det eneste jeg fikk på mobilen da var en MMS fra en slektning.(Bruker privatmobilen lite) En MMS kan da umulig utgjøre 10kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå