Insomniac Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Drev og monterte en hjemmelaget kjøleløsning for en stund siden. Det er mulig kjøleribben jeg brukte kom i kontakt og kortsluttet noen pinner på en chip (stor socket 7 ribbe). Nå er ihvertfall dette kortet ekstremt ustabilt. I sikkermodus grafikk funker det helt fint. Men straks jeg bruker det som vanlig (høy oppløsning og mange farger) blir det veldig ustabilt. På min maskin blacker det ut med en gang etter første windows bilde har kommet opp (et sekund der det virker som normalt, så blacker det ut). Noen ganger (spesielt på andre maskiner) funker det i windows, men straks det belastes (cs startes) blacker det ut. Har prøvd å demontere kjøleribben og bruke en annen ribbe, men problemet synes å være permanent. Nå i mellomtiden bruker jeg et gf2mx Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Virker som du har herpa det ja... du kan vel prøve å sende det inn igjen og håpe på det beste... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 men har ikkeoriginalkjølingen, viften gikk til h** og gadd ikke vente på kriminelt treige komplett returen. har det noe å si? å bytte en liten vifte må nå gå greit? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 det kortet er det umulig å få gjort noe med på garantien, du ødela garantien i det øyeblikk du enten ocet eller rørte ribben på kortet Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Såfremt det ikke er synlige skader skal det vel ikke være noe problem? De kan jo ikke se om man ha klokket kortet... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 nei, men når originalkjøleren har reist til de evige jaktmarker så... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 nei men jeg må vel ha meg en kjøleribbe da. noen som vil bytte? en sånn lilla kjøler, på Gainward Geforce4 Ti4200 64mb eller igrunnen så lenge det stammer fra et gainward 4200 kort, så kan vi sikkert bli enige om noe. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 forresten ekstremt rart at dette skal skje på denne måten? kortet burde vel vært helt defekt eller ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Nu er det jo et kjent problem med Gainward GF4 kortene da, det med at kortet klikker over uansett hva du holder på med. Men du er nokk ganske fucked up når du fjerna gammel kjølern. Prøv å se om du får tak i en likens en. PS. komplett er faktsik ganske rask på returer. Sendte mitt GF4 kort fra Gainward inn, etter 1 1/2 uke hadde jeg ett nytt i posten, og jeg bor i Nord Norge.. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 PS. komplett er faktsik ganske rask på returer... don't even go there with me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå