Znaky Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Som tittelen sier. Et vanskelig valg for min del. Har lyst på en ordentlig GPS mobil og til det syns jeg cruise funker best, men vil samtidig ha full tastatur. Vil nok komme til å bruke mobilen i bil som gps. Er det stor forskjell på WM6.0 og 6.1? Det jeg liker best med Pro er at den er ny og dermed kanskje "bedre"? Eneste jeg ser som forskjellene her er gps'en til cruise og qwerty tastaturet til pro, og hvilken som er "best"? Batteri og slikt Takk for deres synspunkter Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Touch pro er nyere, dyrere og hardware sett mye bedre.. Gå for touch pro du, tastene kommer du virkelig til og savne på Cruise.. Er ett rimelig kraftig batteri som følger med touch pro så går dermed ut ifra at det er bra batteritid på den.. Og da tenker jeg bra i forhold til andre mobiler med så svær skjerm.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 *** Minner om at det må gå minimum 3 dager før trådstarter bumper tråden *** Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Touch pro er nyere, dyrere og hardware sett mye bedre.. Gå for touch pro du, tastene kommer du virkelig til og savne på Cruise.. Er ett rimelig kraftig batteri som følger med touch pro så går dermed ut ifra at det er bra batteritid på den.. Og da tenker jeg bra i forhold til andre mobiler med så svær skjerm.. Tror det blir den egentlig, får vel bare få tak i en ordentlig navigasjonspakke med kart, så blir den vel veldig lik cruise? Om ikke bedre? Noen som har et sted å anbefale å kjøpe på nett Vet det er prisguide, men hvem av dem som er til å stole på ang. pakking og ting som fungerer i pakken du får Mobilen jeg har nå, kjøpte jeg på cdon.com, men headsett kontrollen(fj.ktrl til mp3) funket ikke. Og til moderator. Den er grei. Visste det ikke Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Noen som har noe sted å anbefale å kjøpe over nett? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 I prisiguiden kan du også se på erfaringer fra andre brukere om hvor pålitelig, rask, nøyaktig osv. den enkelte butikken er. Av de billigste butikkene på Touch Pro i prisguiden nå (vær oppmerksom på at alle webbutikker ikke er inkludert, da det koster å være med i listingen der), så ville jeg nok ha valgt PS.no eller MPX.no. Begge har mange erfaringer og høyt snitt, og MPX har jeg selv god erfaring fra. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Som tittelen sier. Et vanskelig valg for min del. Har lyst på en ordentlig GPS mobil og til det syns jeg cruise funker best, men vil samtidig ha full tastatur. Vil nok komme til å bruke mobilen i bil som gps. Er det stor forskjell på WM6.0 og 6.1? Det jeg liker best med Pro er at den er ny og dermed kanskje "bedre"? Eneste jeg ser som forskjellene her er gps'en til cruise og qwerty tastaturet til pro, og hvilken som er "best"? Batteri og slikt Takk for deres synspunkter Håper du har et veldig bra grunnlag for å velge en av disse(avhengig og betalt av jobb) Når det gjelder PRO er det den største drittelefonen jeg noen gang har hatt, finner ikke 1 positiv ting med den i farten,stygg og tung var den også.... Styr unna vist dette er nytt for deg Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Vil nok komme til å bruke mobilen i bil som gps. Er du gal? GPS på mobilen er kun god nok til å bruke til navigering mens du går. Men også her kan den bli altfor upresis. Har opplevd å stå midt i Majorstukrysset mens min HTC Diamond sier at jeg er halvveis på vei til Vigelandsparken. Endret 27. oktober 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
gmes Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 har nu touch pro.. e nu strålende fornøyd med den... Eneste minuset jeg har er att når jeg snakker med folk i tlf. så syns eg di hakker av og tell.. allså blir borte. små irriterende.. men ellers e det en aller tiders tlf. Hadde før k800. ikke spes tunger. og ikke tykker heller.. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Som tittelen sier. Et vanskelig valg for min del. Har lyst på en ordentlig GPS mobil og til det syns jeg cruise funker best, men vil samtidig ha full tastatur. Vil nok komme til å bruke mobilen i bil som gps. Er det stor forskjell på WM6.0 og 6.1? Det jeg liker best med Pro er at den er ny og dermed kanskje "bedre"? Eneste jeg ser som forskjellene her er gps'en til cruise og qwerty tastaturet til pro, og hvilken som er "best"? Batteri og slikt Takk for deres synspunkter Håper du har et veldig bra grunnlag for å velge en av disse(avhengig og betalt av jobb) Når det gjelder PRO er det den største drittelefonen jeg noen gang har hatt, finner ikke 1 positiv ting med den i farten,stygg og tung var den også.... Styr unna vist dette er nytt for deg Nå har jeg sett deg spamme omtrent alle tråder som omhandler Pro'en. Du er vannvittig usakelig samtidig som refleksjoner som"stygg og tung" blir rimelig smak og behag. Har nå hatt telefonen i to måneder og er kjempefornøyd. For meg fremstår telefonen som fin å se på og passer helt fint i mine bukse og jakkelommer. Jeg bruker TomTom på min, funker som en drøm. Just my two cents. -SD- Lenke til kommentar
Heggis91 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 SweetD, du sa at du bruker Tomtom på din Pro og at det funker som en drøm. Hvor "drøm" funker det? Ville du påstå at det er godt nok til å navigere på veien med? Og hva koster dette programmet? På forhånd takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 SweetD, du sa at du bruker Tomtom på din Pro og at det funker som en drøm.Hvor "drøm" funker det? Ville du påstå at det er godt nok til å navigere på veien med? Og hva koster dette programmet? På forhånd takk for hjelpen:) Ja jeg bruker den på veien daglig, hadde en Dell Axim med TomTom nav5 som gjorde jobben før denne telefonen, den er parkert siden denne virket som den skulle noe som gjør at jeg slipper masse duppedatter som må lades i bilen hele tiden. Eksempel, kjørte Lillestrøm-Sandefjord(privatadresse) med GPS på Pro'en forrige helg og det fungerer som det skal. Det eneste er vel at jeg synes den tar noe lang tid noen ganger før den får lock på satelitter. Føler heller ikke at jeg pynter noe på sannheten, da får heller andre si i fra hvis de har hatt negative opplevelser med TomTom på denne telefonen. Sånn prismessig er jeg litt usikker siden jeg fikk en pakkepris med minne, lader, holder og Tomtom. Så bottom line, jeg mener den gjør jobben. Det er sikkert litt å finne rundt på forumet også hvis du er mer sulten på info før du tar noen valg. -SD- Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tråden er ryddet for diverse off-topic og krangling. Hold dere til topic folkens. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en pm) Lenke til kommentar
gmes Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 cyclo: takk. Måtte bare svare det siste Min Lag`et litt. men så oppgraderte eg Radio fra 1.02.25.19 til 1.02.25.28 pluss kjøre noe fix og GPS test i bakgrunnen så lagger den nesten ikke i det hele tatt. Bruker dåg ikke gps`en på tlf så mye sia jeg har tomtom xl. Men kjekt å ha den på stell Lenke til kommentar
Hillbill Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vil nok komme til å bruke mobilen i bil som gps. Er du gal? GPS på mobilen er kun god nok til å bruke til navigering mens du går. Men også her kan den bli altfor upresis. Har opplevd å stå midt i Majorstukrysset mens min HTC Diamond sier at jeg er halvveis på vei til Vigelandsparken. Kjenner meg ikke helt igjen dette utsagnet. Har testet min Touch Cruise mot bilens innebygde GPS(Passat) Tom-tom'en som kommer med cruise var faktisk mere nøyaktig. Lenke til kommentar
Heggis91 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Til nå har jeg lånt en GPS som må ha antennen vannrett for å få inn signal. Er det slik med HTC Touch Pro også? Hvis jeg skal bruke GPS-en på den, så vil jeg helst ha den i lommen, ettersom jeg skal bli veiledet på en motorsykkel. Er det mulig? (Og ja, jeg vet at den antakeligvis kommer til å bli dårligere, men funker den ihvertfall?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå