Gå til innhold

Hva synes dere om designet ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det var drit fint! men jeg opplevde masse popups når jeg var på siden din:( kansje du burde på fikset dette? får aldri popups ellers....

og hvorfor står det på et rart språk?:p

Popups = Kommer opp det på hosten jeg bruker :p (gratis)

Rart Språk ? Mener du:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

..greiene ?

- http://lipsum.org.

- Må jo fylle inn med noe :p

Endret av php_user
Lenke til kommentar

Ironi all the way fra herren ovenfor. Alt er vel helt greit hvis man ser bort fra menyen som egentlig bryter med hele designet. Den turkise fargen på hover er lite heldig. Den gradienten du har valgt bryter også med den brunfargen du har på menyen. Legg heller til en annen nyanse av den brunfargen du har. 

Kim...

Lenke til kommentar
Liker spesielt grå-brun-lilla-gradienten i menyen, og den turkise fargen på :hover på det aktive menyelementet.

Haha, jeg tok deg seriøst helt til jeg leste posten til Kim. Du skremte meg nesten!

Er forøvrig helt enig. Bytt font på bannerne dine, og nye farger i menyen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Altså, jeg ser ikkenoe særlig positivt med denne siden. Menyen er temmelig trist, skjærer og bryter helt feil osv.

Det er heller ingen footer, som jeg syntes det bør være på enhver side som markerer slutten av siden med noen notiser.

Begynn på nytt! Finn litt inspirasjon fra sider som http://bestwebgallery.com. Er mange konge sider der!

Kanskje en god læring er å kopiere en side helt. Finn en side du liker, og rett og slett kopier hele sida. Jeg snakker ikke om å kopiere kildekoden rett fra, ei heller bildene osv.

Men å se på designet, og lage det opp igjen i Photoshop. Deretter koder du det, helst uten å se på kildekoden til originalen.

Men for all del, betrakt dette som et tips KUN til læring! Du er først en designer når du lager dine EGNE sider, som du selv har stått for!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...