Gå til innhold

Xbox Live - Trenger hjelp

Xanman

Anbefalte innlegg

Det kunne ha vært en ide, men jeg vil helst få det til gratis, om det er mulig... Det skal jo gå å koble den til dataen, så hvorfor funker det ikke? :hmm:

Det sto i den engelske teksten at du skulle koble xboxen til PCen med krysset nettverkskabel. Du brukte kanskje en standardkabel? Kjøp en krysset nettverkskabel og forsøk igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kunne ha vært en ide, men jeg vil helst få det til gratis, om det er mulig... Det skal jo gå å koble den til dataen, så hvorfor funker det ikke? :hmm:

Det sto i den engelske teksten at du skulle koble xboxen til PCen med krysset nettverkskabel. Du brukte kanskje en standardkabel? Kjøp en krysset nettverkskabel og forsøk igjen.

Jeg brukte den som fulgte med XBoxen. Men jeg har to kabler jeg bruker på LAN, burde jeg prøve de?

Lenke til kommentar

Du kan jo alltids prøve å lage en nettverksbro på PCen om routeren er for langt borte. Er littegranne komplisert. Om du har Windows Vista, gå på Nettverks- og deligssenter, Administrer nettverkstilkoblinger og sett sammen Lokal tilkobling med nettverket ditt. Håper det hjelper :thumbup: Men pass på at du gjør det riktig, slik at Pcen heler ikke kommer til nettverket. Har skjedd med meg, hehe :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...