Gå til innhold

Hvordan får egen musikk i spill som Burnout og GT?

Bromlexl

Anbefalte innlegg

Har et lite problem med å få egen musikk i disse spillene. Som etter siste firmware update og spillupdate skulle støtte dette.

Men hver gang eg prøver å kjøre noe musikk fra hardisken kommer det bare opp at det ikke er støttet i spillet. Noe jeg finner litt vanskelig for å tro, siden Criterion skriver at 1.3 updaten (cagney eller noe) støtter det på PS3.

Samme med GT5 prologue, som var eksemple de viste featuren med. Der burde det jo absolutt virke, men samme feilmelding. Er det noe jeg ikke har fått med meg, som skal gjøres før dette virker. Har siste firmware på PS3 og alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et lite problem med å få egen musikk i disse spillene. Som etter siste firmware update og spillupdate skulle støtte dette.

Men hver gang eg prøver å kjøre noe musikk fra hardisken kommer det bare opp at det ikke er støttet i spillet. Noe jeg finner litt vanskelig for å tro, siden Criterion skriver at 1.3 updaten (cagney eller noe) støtter det på PS3.

Samme med GT5 prologue, som var eksemple de viste featuren med. Der burde det jo absolutt virke, men samme feilmelding. Er det noe jeg ikke har fått med meg, som skal gjøres før dette virker. Har siste firmware på PS3 og alt.

Jeg har ikke PS3, men 360. På 360´n går det ikke ann å spille musikk på filmene til noen av spillene, fordi at man skal høre hva man sier. Kan hende Burnout har en sånn sperre, eller noe sånt. Du kan jo prøve å Google det og se om noen andre har det samme problemet som deg, kanskje?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke PS3, men 360. På 360´n går det ikke ann å spille musikk på filmene til noen av spillene, fordi at man skal høre hva man sier. Kan hende Burnout har en sånn sperre, eller noe sånt. Du kan jo prøve å Google det og se om noen andre har det samme problemet som deg, kanskje?

360 er utrolig digg med custom soundtrack. Selv med de begrensningene du nevner.

Takk for svar fra Urglol og Pesico, da skal eg gjøre det :O

Lenke til kommentar
Hvilke spill funker dette på nå?

Har vært uten nett i en måneds tid så har ikke fått oppdatert.

burnout, warhawk, super stardust??

Egentlig er det vel kun Warhawk som støtter det fra xmb menyen. Burnout og Super Stardust støtter in-game-music, men fra spillets egne menyer. Ikke at det gjør meg noe.

Lenke til kommentar
Får håpe de utvider støtten snart. På tide med ny FW nå også egentlig :hmm:

Det er opptil de som lager spillene.

I utgangspunktet skulle det vært som på 360, at alle spill har det uansett om utvikleren vil eller ikke. Samme med trophies, achievements finnes i alle spill på 360. Veldig synd at det er opp til utvikleren for da blir det få spill som støtter dette.

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...