Epleskrell Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei, har lyst på et nytt fler spiller spill til min PS3, og er veldig usikker på hva som er bra av de. Fra før av har jeg Resistance, Prologen, skate (hvis det kan kalles fler spiller), Warhawk, Guitar Hero og SSHD. Men jeg vil ha fks et nytt coop spill type resistance. Kanskje Tony hawk (hvis det er spilscreen på det) eller noen andre gode ambefalinger. Jeg er ikke ute etter Buzz eller Singstar typer da jeg synes de er ganske kjedelige og er mer "party" spill. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Army of Two er utrolig bra når du har med en kompis, men ikke sånn at du spiller det gjennom flere ganger. Kan fåes billig brukt tenker jeg. Har et spørsmål til Warhawk: er det slik at man kan spille 1-4 også online? Altså splitscreen online? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Rainbow Six Vegas 2. Det er helt ok. Ikke verdens beste. Men så har du jo Call of Duty! Det er gøy. Der kan du ikke spille sånn sammen mot fienden. bare mot hverandre på baner. Men det er veldig gøy fordet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå