Supah-Mouse Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Som emnetittelen sier husker jeg ikke navnet på en nettside hvor man kan velge div. komponenter fra en liste og se hvor mye W det vil kreve. Unødvendig å starte en ny topic for dette, men fant ingen annen topic hvor jeg følte at det passet inn... Anyone? Endret 30. august 2008 av Supah-Mouse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei har du en watt kalkulator som du kan bruke. Men disse vil ofte gi feil watt har jeg fått høre, de gir ofte for mye eller for lite avhengig av hvordan de er. Ingen gir samme samme watt. Watt regner Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Akkurat den nettsiden jeg tenkte på! Stusset over en eneste ting, som du sikkert kan svare på: Dual or Quad Sockets means you have more than onephysical CPU (AMD 4x4 for example, or server board with 2 or more processors). Hvis jeg skal ha Q9300, skal jeg velge Quad socket eller bare Single? Det blir 515W mot 733W når jeg skifter fra Singel til Quad sjø... EDIT: Kommer ikke til å følge resultatet, bruker det bare som en pekepinn. Endret 30. august 2008 av Supah-Mouse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du skal ha single socket. For det er at du har 1 cpu på hovedkortet. Duo og quad betyr at du har 2 eller 4 cpu-er på 1 hovedkort. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Regnet med det Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå