fredrikrt880 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei! jeg har drevet med Fl stodio 7 i lengre tid, men har til nå bare brukt min standard driver for lyd. Jeg har prøvd å stte opp AISO4ALL men uten hell. Har prøvd med forskjellige instillinger, men jeg får ikke noe til å funke. Har noen vært borti AISO4ALL i FL, evt. hvordan man kan sette det opp? Takk Lenke til kommentar
safeaim Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hvilket lydkort har du da? Lenke til kommentar
fredrikrt880 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Lydutgang: Lydkort Audio Codec: AD1988B Lydmodus: 7.1 surround Tilpassede standarder: High Definition Audio Det er all infoen jeg fant om lydkortet mitt. Er intrefert i hovedkortet. Hvis det ikke funker, kan du evt. poste en link til et lydkort det funker 100 % med? Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Lydutgang: Lydkort Audio Codec: AD1988B Lydmodus: 7.1 surround Tilpassede standarder: High Definition Audio Det er all infoen jeg fant om lydkortet mitt. Er intrefert i hovedkortet. Hvis det ikke funker, kan du evt. poste en link til et lydkort det funker 100 % med? Lydinnstillingene på Fl er sikkert satt til WDM, MMS eller noe slikt, dette må du bytte til ASIO. Lenke til kommentar
fredrikrt880 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Stemmer det, har prøvd. Men jeg sliter me å få lyd ut fra høyttalerne hvis jeg setter den over på AISO. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Stemmer det, har prøvd. Men jeg sliter me å få lyd ut fra høyttalerne hvis jeg setter den over på AISO. Vel, det MÅ stå på ASIO, ellers så benyttes ikke ASIO i det hele tatt. Pass på så du ikke setter latencyen i ASIO-innstillingene for lavt, for der finnes det nemmelig grenser for hva som tåles. PS: Ser du stadig skriver AISO, det heter ASIO;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå