Devil123 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Er det mulig og legge dekka til en nitrobil i ett eller annet så det begyner og ryke når jeg spoler, glir og lignende? veit det mulig og kjøpe, men hadde hvert morsomt og klart det selv;) Lenke til kommentar
vegham Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du kan prøve å dra en teip runde rundt de, men da glir du sikkert bare. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Du kan prøve å dra en teip runde rundt de, men da glir du sikkert bare. jeg glir alerede, men det hadde hvert morsomt og fått fram litt røyk;) Lenke til kommentar
vegham Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Samma hva du legger dekka i så vil de forsvinne fort. Du må en annen type gummi og det er ikke sikkert at bilen har kraft nok til å få frem noe røyk. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Samma hva du legger dekka i så vil de forsvinne fort. Du må en annen type gummi og det er ikke sikkert at bilen har kraft nok til å få frem noe røyk. hvor kan jeg kjøpe sånne dekk? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 BUMP again:P Lenke til kommentar
vegham Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har ikke anelse om hvor du kan kjøpe meg da jeg ikke finner det så intr. å røyklegge bilen min. Har aldri sett det noen plass heller. Du får søke på google så finner du kanskje noe. Som jeg har sagt tidligere så tror jeg at en sånn bil er for lett for at dekka brenner opp. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du får modde bremser på forhjula, da får du røyk. Årsaken til at det blir røyk av fullskala biler er friksjonen mellom dekk og asfalten som et tonn med metall på hjul skaper. I ditt tilfelle er bilen for lett og skyter for fort avgårde for at det blir noe særlig varmgang mellom dekk og asfalt. Sett den inntil en vegg eller noe og gi gass så skal du få se på røyk og nedslitte dekk ganske så fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå