P@rm@nn Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Beklager så dårlig topic, klarte bare ikke å komme på noe bedre. Har en html side i mappen "Htmlvenstre". den skal linke til en side som ligger under "htmlhoved". kan jo selvfølgelig linke til dens adresse på min datamaskin" C:Documents and SettingsAdministratorMy DocumentsNy htmlhtmlhoved", men det blir en fryktlig lite dynamisk løsning. Tenk bare når jeg skal legge siden et annet sted. Det jeg vil er at den skal gå opp en folder, så til den folderen jeg sier(hoved") så til det dokumentet jeg ber om. Søkte lit, men fant liksom ikke på noe godt søkeord. Er sikker på at det finnes en slik funksjon(må det da). Takker på forhånd for hjelpen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 koden "../" går tilbake en mappe filen test.html ligger i c:test og skal linke til c:test2 ..da skriver du i test.html =../test2. kansje litt dårlig forklart men du forstår det nok- :wink: Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 kansje litt dårlig forklart men du forstår det nok- :wink: Gikk nok det ja. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå