eyvindeb Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hei! Har akkurat formatert en stasjonær pc og lagt inn Windows XP Professional. Det meste ser ut til å fungere, men jeg går ikke installert skjermkortet. Har et ATI Radeon HD3850 AGP 8x skjermkort. Pcen er bygd for windows xp, men hadde vista på den en stund. Så formaterte jeg og la inn Ubuntu midlertidig til jeg fikk lagt inn XP. Når jeg går i enhetsbehandling, står det under "andre enheter": Skjermkort (VGA-kompitabelt). Når jeg prøver å installere driverne fra ATI sine sider får denne beskjeden: Setup did not find a driver compitable with your current hardware or operating system.Setup will now exit. Hvorfor? Hvordan kan jeg å kortet til å fungere igjen? Takk for svar Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Avinstaller det midlertidige skjermortet, restart, prøv igjen. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Bruk søk funksjonen, det samme spørsmålet er kommet flere ganger. I følge de som har greie på det må du ha en annen driver da de siste catalyst driverene ikke støtter AGP. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 du må hente driveren fra produsenten av kortet sin side, har også hørt at omega driverene skal funke med agp... Lenke til kommentar
eyvindeb Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Prøvde omega-driverne, men funka ikke. Så jeg lette huset rundt og fant til slutt en cd med riktige drivere på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå