Gå til innhold

Får IKKE sendt MMS med SE K810i m/MTU-abonnement..

Shoo

Anbefalte innlegg

Har nedlastet alt av MMS-innstillinger til SE K810i som jeg har fra mtu.no, men når jeg forsøker å sende MMS-melding, så får jeg opp den her beskjeden etter at den mislyktes å sende meldingen:

"Kan ikke sende <mottakers navn> Innhold uten støtte. Prøve på nytt?"

Hvorfor skjer dette da?! Kunne jo sende MMS fint i går, men ikke nå lenger.. Har forsøkt å restarte, sjekke om SIM-kortet er på plass, sjekket at "GSM" er valgt på "GSM/3G-nett" under 'Innstillinger', sjekket om det er plass på mobilen, sjekket at MMS-innstillingene er riktig ihht MTU sine opplysninger, men får neimen ikke sendt noe MMS for det om! Ikke til meg selv engang! Prøvde først å sende MMS med bare et vanlig bilde på 10kb, så et annet bilde, så begge bildene med litt tekst, men til ingen nytte! Hva i alle fandens verk kan være galt..?! HUSK; Jeg kunne FINT sende MMS-meldinger i går med de her innstillingene, men ikke nå lenger.. Og nei, kortet mitt er ikke sperret..

Noen som vet hva som kan være galt?

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det hende det er noe feil med antennesignalet akkurat der du befinner deg? Jeg sliter periodisk med å sende MMS hjemmefra. Men en liten spasertur på 3-4 min er nok til at jeg kommer på en annen sender som det ikke bruker å være vanskelig å få send MMS med. Er så sjelden jeg sender MMS så jeg gidder ikke rapportere inn problemet engang.

Lenke til kommentar

Merkelig, merkelig og merkelig.. Skal da ikke være nødvendig å gå 3-4min hver gang jeg skal sende MMS da.. For noe utrolig dårlig av MTU eller hva det nå måtte være. Har jo fått sendt MMS tidligere, men plutselig så får jeg ikke sendt noe nå.. Like greit å gå over til...One Call ellerno.. Kanskje de har bedre støtte for dette..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...