tjumsen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) jeg trenger hjelp til og bygge opp igjen databasen til min gjestebok host. databasen min vart slette og jeg har ikke de sql filene lenger . noen som kan hjelpe meg ?? Jeg har lagt til Php filenen som jeg har. men trenger hjelp til databasen gb_host.zip Endret 30. august 2008 av tjumsen Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Give me teh code!! LOL! Dette er et forum hvor vi gjerne hjelper der med spesifikke problemer eller spørsmål du måtte ha med databaser, men tror neppe noen gidder å bruke tiden på å gjøre det du ber om. Lenke til kommentar
tjumsen Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 jeg takker alle som har lastet ned filene og hjulpet meg . Lenke til kommentar
___ Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Som en annen har svart deg så er dette en gruppe der vi hjelper deg med spesifikke problemer eller spørsmål du måtta ha med databaser. Det er det gruppen er til for, og ikke det du bruker den til nå, nemlig å be om hjelp til å gjenopprette en database, som du av egen dumhet eventuelt har sletta selv, eller ikke giddet å ta backup av i utgangspunktet. At du ikke har databasen din lenger, eller SQL-scriptet for å opprette den, er selvfølgelig et problem for deg, men kategoriserer IKKE som et problem som kvalifiserer til hjelp fra denne gruppen. Vel, jeg snakker for meg selv nå, siden det alltid er en eller kanskje flere her inne som ALLTID hjelper. Jeg ser på din henvendelse som et oppdrag, og for det finnes det dertil egnede grupper. Werner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå