Gå til innhold

Gullhjelmen, et LAN i Grenland!


Anbefalte innlegg

Men, hva er dette for noe? Et LAN i den kjedeligste byen i Norge? Ja! DET ER GULLHJELMEN!!! Jauda...

 

Sånn, introen er overstått, her kommer de ordentlige sakene: Gullhjelmen er et LAN som holdes i Skien i høstferien, 9.-12. oktober. Skien ligger på østlandet, ved siden av Porsgrunn (Telemark..?), ca. 2-2,5 times kjøretur unna Oslo. Jeg er ikke tilknyttet noe crew eller noe sånt på noen måte, men jeg kjenner fyren som arrangerer selve LAN-et (samme mannen bak GrenLAN, i den grad noen har hørt om det), så jeg tenkte jeg kunne drive litt reklame her på forumet^^

 

Så nøyaktig hvor holder vi til? Vet ikke om noe husker historien om Union-fabrikken i Skien, sikkert ingen. Union var en fabrikk som ble eid av Norske Skog, men de fant ut at bedriften ikke var lønnsom nok (bare et par hundre millioner i overskudd), og la den ned. Anyway, LAN-et vil bli holdt i en av de gamle fabrikkhallene her, og tro meg: De er svære! Kan lett få 700-800 mennesker inn der. Finnes et kart på hjemmesidene våre.

 

Det kommer til å bli compoer i Counter-Strike, Call of Duty 4, Guitar Hero 3, Defence of the Ancients, Warcraft 3 og Trackmania Nations. Førstepremien i CS-compoen er på 10 000 kroner, og førstepremien i CoD4-compoen er på 5000 kroner.. Say no more;)

 

Hvis du vil ha mer informasjon og regler og alt det der, kan du sjekke hjemmesiden vår, Gullhjelmen.no. Informasjonen her blir oppdatert regelmessig, så ikke ta alt som står der for øyeblikket for god fisk. Registreringen kom opp for litt siden, så nå det er også mulig å melde seg på. Prisen ligger på 350 NOK.

 

Snakkes på LAN!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...