fenris1979 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) hei skulle ha skifta skjerm kort i min Shuttel X pc(SB61G1 / SB65G2) med et FB-61 hovedkort som det står i manualen. Har har et kort liggende men eg når eg setter det i agp slotten så får eg ikke kabinettet igjen pga at det rett og slett er for stort. er det noen her som kan være så vennelige å fortelle meg hvilket kort eg bør kjøpe ? eg må ha agp kort og det hadde vært gøy hvis det var en hdmi utgang og at det ikke bråker for mye siden pcen står i stua. takk for hjelpen Fenris Endret 30. august 2008 av fenris1979 Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 hei skulle ha skifta skjerm kort i min Shuttel X pc(SB61G1 / SB65G2) med et FB-61 hovedkort som det står i manualen. Har har et kort liggende men eg når eg setter det i agp slotten så får eg ikke kabinettet igjen pga at det rett og slett er for stort. er det noen her som kan være så vennelige å fortelle meg hvilket kort eg bør kjøpe ? eg må ha agp kort og det hadde vært gøy hvis det var en hdmi utgang og at det ikke bråker for mye siden pcen står i stua. takk for hjelpen Fenris Er det noen skjermkort som leveres med HDMI utgang? Ikke så mange PCI/PCI ex kort i hvertfall. Da må man ha en DVI/VGA konverterer til HDMI Som denne... Dette kortet er i allefall "Mid-range" og passer forhåpentligvis i kabinettet Lenke til kommentar
Timster Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tror greia er at du må ha et Low-Profile kort. Vet ikke om noen som er noe bra eller AGP ( vet vel ikke omnoen egentlig:P). Men du får søke litt på internett. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 ok men er det noen som vet om noen gode agp low profile kort som eg kan bruke da hvis eg må bruke en overgang mellom dvi og hdmi så går vel det oxo Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Sånn ca, hvor stor plass har du i kabinettet til skjermkortet? Det jeg plukket ut er vel ikke større enn 10x25cm Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 det er helst dybden som er problemet her men eg fant dette og skal prøve om dette går Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 det er helst dybden som er problemet her men eg fant dette og skal prøve om dette går det ser ut som om det kan gå, men jeg ville hatt litt mer dedikert minne om jeg skulle brukt den til spill og sånt, men kanskje du ikke trenger mer Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 ok denne maskinen blir primært brukt til å se film med via prosjektor og nå bruker eg det interne skjermkortet som er på hovedkortet. men eg ønsker å begynne å bruke mer hdmi kabel. så eg bruker en overgang fra dvi til hdmi og så over i en switch siden eg ikke enda har en forrsterker med hdmi på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå