Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Jeg er en person som trenger a fa ider ned pa papir (eller harddisk) med en gang for a ikke glemme dem. Derfor har jeg provd a finne et programm som kan hjelpe meg med dette, men har ikke funnet noe som fungere enna. Jeg har behov for et programm hvor jeg lett og kjapt lage notater, bade med tekst og tegninger med et Wacom Tablet. Og helst ha muligheten til a lett arkivere og soke opp tidligere notater. Jeg veit at noe slikt kan bli gjort i programmer som Photoshop, men de er ikke ment til slikt bruk og er derfor ganske tunge a bruke pa denne maten, og litt av vitsen er at det skal vare lett og kjapt a notere ned ideer. Jeg vil vare veldig taknemmelig for alle svar. Jeg vil naturlighvis helst bruke gratis software, men jeg kan ogsa vere interesert i programmer jeg ma betale for sa lange de ikke er bra a bruke, og ikke er for dyre. Jeg er mest interesert i software for Vista, men er ogsa apen for Mac software. Endret 29. august 2008 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tror det eneste og beste alternativet blir microsoft onenote! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå