hlnd Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hei, Jeg lurte på om noen visste om et godt alternativ til VLC Media Player (spiller så og si alle vanlig formater og kodeker) som er kompatibelt med 64-bit Vista. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 GOM Media Player - For å komme med et raskt eksempel. Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) fant denne på IRpro for en stund siden da. Endret 30. august 2008 av Hercules Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Takker. Endte opp med to kodek-pakker: link. Tror fellesdelen (for 64-bit/32-bit) av pakka var den samme som foreslått her. Hovedsaken er at det i alle fall fungerer! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvorfor ikke bare bruke VLC-player? Støtter ivhertfall 64-bit Vista om du lurte. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Hvorfor ikke bare bruke VLC-player? Støtter ivhertfall 64-bit Vista om du lurte. Rart. Det eneste jeg finner er 32-bit-versjonen. Link? Blir selv bare spurt om OS og mirror før jeg laster ned, og da får jeg en win32-versjon som gir meg en masse feilmeldinger. Nå har jeg da også fått tak i noen kodek-pakker som gjør at wmp gjør samme nytten, og for å være ærlig liker jeg utseendet til wmp bedre... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 VLC 0.8.6 fungerer utmerket på Vista 64bit ivhertfall: http://www.videolan.org/vlc/ Selv om ikke selve programmet er 64bit, så fungerer det plettfritt i 64-bit OS. (i motsetning til de eldre utgavene som nektet å fungere greit med bla. Aero, eller overhode) Spiller av film på Vista 64bit med den versjonen av VLC as we speak. ^^ Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Rart. Lasta ned VLC nettopp, fungerer smertefritt. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk installert programmet tidlgere, men det spiller jo ikke noen rolle nå... Takker for respons! Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Noen som har opplevd problemer med bildet med VLC 0.9.2 og Vista 64bit? Spilleren fungerer tilsynelatende helt greit, men når jeg kikker etter, kommer det mye "sår"/hakking i bildet, spesielt ved avspilling av x264 og,eller .mkv filer - og spesielt når bildet panorerer sidelengs... Har sammenlignet med Media Player Classic, og den har nesten ingen slike artikfakter i bildet.. Men jeg synes selve bildet er klarere på VLC, så jeg vil helst bruke den.. Endret 13. oktober 2008 av Vanguard12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå