stranden Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hei! hva er det beste filformatet eller lydformatet ? jeg er ute etter best mulig kvalitet i sangene driter i størrelsen.. kvalitet!! noen som har forslag til noe ? Lenke til kommentar
*T* Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hvis du skal produsere musikk selv, så er definitift midi filer det beste. Da kan man isolere enkelte instrumenter, øke og senke styrke på enkelt elementer i sangen, osv... ... men til ripping, så funker .wav bra. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 ok.. vil bare gjøre mp3 til bedre kvaliitet da men... tipper det ikke går ann å gjøre om mp3 til wav f.eks ?? *føler meg dum* :oops: Lenke til kommentar
spetter Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 ok.. vil bare gjøre mp3 til bedre kvaliitet da men... tipper det ikke går ann å gjøre om mp3 til wav f.eks ?? *føler meg dum* :oops: hehe. går nok ikke ann å omgjøre mp3 til bedre kvalitet i lyd. uansett hvilket format du konverterer til.. Husk det, dritt inn, dritt ut.... om du omgjøre mp3 til wave, så får du samme kvalitet på sangene uansett. om en har egne musikk cder og sorterer ut de beste på noen plater via wave, og brenner som vanlig musikk går bra.. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 ok.. får bare leve med noen av mp3`ene. noen skurrer så fælt.. så jeg må stille ned bassen osv... litt irriternede.. menmen Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Grunnen til skurringen kan være at lydsignalet overgår 0dB (clipping). Last ned Mp3Gain - den har mange flotte funksjoner og forringer ikke kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå