datslo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...YcAAAEOxeI03xiL Kjøpte dette i dag. Koblet til LCD tv'en min som skal ha 1080P input, en LG tv. Koblet til med HDMI kabel, men syntes det er veldig mye skurr i bildet. Dårlig bildekvalitet rett og slett. Har mye bedre bilde på den gamle CRT tv'en i stuen, med en gammel billig dvd spiller. Fikk noen valg npr jeg konfigurerte. Om jeg ville velge: Line: Video eller RGB HDMI Oppløsning: Auto 19*1080P 19*1080I 12*720P etc Har valgt Auto Kontroll for HDMI. På. Vet ikke hva det er. YCbCr/RBG(HDMI) Satt til RGB Noen som har peil på hvorfor bilde er så dårlig. Ser ut som et dårlig tv mottak. har dårlig kabel tv, men den er faktsik bedre en DVD kvaliteten. Hjelp. PÅ forhånd takk. Endret 29. august 2008 av datslo Lenke til kommentar
datslo Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Justerte bilde på tv'en. Vet ikke hvorfor det hadde gått bort ifra bruker definert. Ble bedre, men er fortsatt litt snø aktig i bakgrunn. Hadde vært greit å fått vite hva de forskjellige innstillingene var uansett. Står dårlig/ingen ting om det i brukermanual Lenke til kommentar
datslo Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Bump Noen som har noe å bidra med? Eller hvilke innstillinger man skal velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå