-Teddy- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nope, men det er episoden om Jesse og sønnen hans... Episoden "Second Chance" Neste! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det ble stille her. Hvor bodde MacGyver i pilotepisoden? Beskriv hvordan det så ut både inne og ute. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ehm, sånn romobeservatorium:P Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Bygningen som ble brukt til eksteriørbildene heter riktignok noe med "observatorium" i virkeligheten, selv om det vel egentlig bør regnes som et naturvitenskapsmuseum (eller "vitensenter") med planetarium. Spørsmålet (beskrivelse, inne og ute, av MacGyvers hjem) er ikke besvart. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Griffith Observatory? Ligner litt på det hvite hus med en stor kuppel sett utenifra, stor park og greier. Inne er det bl.a. et teleskop og basketballkurv ^^ Har egentlig ikke tid til å lage oppgaver pga eksamener osv, men det ser jo ikke ut til at noen andre er så keen på å prøve seg... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvor / når / hvem? mac9.mp3 Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 På karneval/"almost midnight"/Murdoc&MacGyver Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Riktig Foxxy - Halloween Knights, scenen der MacGyver rømmer fra det hemmelige møtet rett etter at han er oppdaget. Det første er Murdoc som overfaller damen han ble overfalt av slik at han kunne skru av strømmen / lyset og la Mac unnslippe. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hva heter byen der Mac vokste opp i? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Den het vel Mission City, og skal ligge i staten Michigan(?) Vi lærte om dette i episeoden der det var mye tilbakeblikk til da Mac var ca 12 år og en kamerat omkom i en vådeskuddsulykke, som vel er grunnen til at Mac ikke liker våpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det første som slo meg, var Minnesota, men Svinks har vel rett, som vanlig. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nei, takk for korreksjonen. Mission City, MN og ikke MI. I virkeligheten finnes det en Mission City i Canada ikke så langt fra Vancouver. Skal tro om det var der de var og filmet episoden? I så fall fant de vel både skilter og politibiler etc som de slapp å male om. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nææi, jeg la ikke merke til at Foxxy postet samtidig med meg. Og dermed har jeg gått og ventet på et "orienteringsflagg" som skulle fortelle at det var kommet en ny melding der Foxxy bekreftet at jeg hadde svart rett. Ny oppgave fra samme episode: Nevn hva som skjer i "nåtid" i samme episode. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nææi, jeg la ikke merke til at Foxxy postet samtidig med meg. Og dermed har jeg gått og ventet på et "orienteringsflagg" som skulle fortelle at det var kommet en ny melding der Foxxy bekreftet at jeg hadde svart rett. Ny oppgave fra samme episode: Nevn hva som skjer i "nåtid" i samme episode. Mulig jeg er helt på villspor men prøver. Byen har blitt invadert av en bade fra L.A og tvinger sønnen til våpensmeden i byen til å starte på crack. Når han sier i fra så må MacGyver redde dagen. Meste parten av action handlinga med gjengen og macgyver skjer i et kondemnert sykehus. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, den er godkjent. Egentlig var Mac der for å treffe sine barndomsvenner som han hadde gravd ned et skrin sammen med for mange år siden, nå var tida kommet for å grave det opp igjen. Men så dukker det selvsagt opp viktigere saker, som å redde sønnene til av vennene ut av klørne på crack-gjengen. Værsågod neste. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeppda her kommer neste. Hvilken skuespiller i MacGyver har nå en hovedrolle i frustrerte fruer? (I MacGyver er det en gjesterolle denne personen spiller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå