Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.

Anbefalte innlegg

Sikkert "The Ten Percent Solution" og "Jack in the Box".

Jack in the Box: Jack + kart til skjulte millioner. Ond Sherrif som vet om millionene, men mangler kart. Bruker fanger til å lete i minene.

The Ten Percent Solution: Gal kjerring som skal ta over 10% av USA. Gammel jøde som kan spolere det hele da han kan bevise at et kunstverk som ble solgt på auksjon egentlig var hans og ble stjålet av tyskerne. Hun er redd for å bli oppdaget og smørjen er et faktum.

Eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Riktig Munty!

Husk at det ikke er lov å bruke andre hjelpemidler enn hukommelsen det første døgnet etter at spørsmålet er postet =P

Så bra jeg har sett på alle MacGyver-episodene omtrent 10 ganger hver da! :)

Spørsmålet: Hva er passordet på datamaskinen til en jente MacGyver møter i en episode?

Svar må være passordet og hvorfor passordet er som det er. Jeg kommer med hint senere om det er for vanskelig.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke igjen episode eller hendelse, men det høres ut som en av Colton-brødrene som slår en fyr på nesa mens de kjører spøkelsestog på tivoli.

Kan det være fra episoden "the black corsage", med boxer-hunden, ei jente fra øst-Europa med hemmelig identitet, et smykke og et kart tegnet på fire biter overheadfolie som skurkene må legge oppå hverandre for å lese kartet? Der er de i alle fall på et slags tivoli med maskiner som lager rare lyder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...