-Teddy- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sikkert "The Ten Percent Solution" og "Jack in the Box". Jack in the Box: Jack + kart til skjulte millioner. Ond Sherrif som vet om millionene, men mangler kart. Bruker fanger til å lete i minene. The Ten Percent Solution: Gal kjerring som skal ta over 10% av USA. Gammel jøde som kan spolere det hele da han kan bevise at et kunstverk som ble solgt på auksjon egentlig var hans og ble stjålet av tyskerne. Hun er redd for å bli oppdaget og smørjen er et faktum. Eller? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Litt i overkant detaljert (har ikke tid til å mekke noen medieoppgaver atm), men godtar første svaret innenfor 25% av kjøpesummen: Hva gikk det stjålne bildet for på auksjonen? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Nøyaktig 425.000$ Endret 6. mai 2009 av Munty Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg "byr" 1.000.000 $. (Mac mente det var noe gammelt skrot verdt 15$.) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Riktig Munty! Husk at det ikke er lov å bruke andre hjelpemidler enn hukommelsen det første døgnet etter at spørsmålet er postet =P Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Riktig Munty! Husk at det ikke er lov å bruke andre hjelpemidler enn hukommelsen det første døgnet etter at spørsmålet er postet =P Så bra jeg har sett på alle MacGyver-episodene omtrent 10 ganger hver da! Spørsmålet: Hva er passordet på datamaskinen til en jente MacGyver møter i en episode? Svar må være passordet og hvorfor passordet er som det er. Jeg kommer med hint senere om det er for vanskelig. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Passordet er vel ugly duckling. Fordi hun ble mobbet og syntes synd på seg selv, som en stygg andunge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Siden han ikke var på akkurat nå, så tar jeg meg friheten til å bekrefte svaret Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Yepp kom med et nytt spørsmål du. Husker også at det svaret er riktig. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Var visst for enkelt det der! Får finn på no vanskeligere neste gang. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Navn på episode. MacGyver_Macgyver.mp3 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hmmm... The Widowmaker, scenen på slutten der Murdoc angriper Mac på fjellhyllen? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Stemmer det. Var visst for lett. Neste skal bli vanskelig! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Var langt fra sikker på den der altså! Liker sånne oppgaver ^^ Prøv dere på denne mac8.mp3 http://teddyen.net/diverse/mac8.mp3 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg kjenner ikke igjen episode eller hendelse, men det høres ut som en av Colton-brødrene som slår en fyr på nesa mens de kjører spøkelsestog på tivoli. Kan det være fra episoden "the black corsage", med boxer-hunden, ei jente fra øst-Europa med hemmelig identitet, et smykke og et kart tegnet på fire biter overheadfolie som skurkene må legge oppå hverandre for å lese kartet? Der er de i alle fall på et slags tivoli med maskiner som lager rare lyder... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Riktig at det er Jesse, men det er feil episode Digger det klippet der, tenkte at kanskje noen andre også hadde lagt merke til det. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hmm er det Jesse i den episoden der Jack blir og moren hans(?) blir tatt til fange i et bytt. Så sniker mac og Jesse seg inn i den ventilen? Husker ikke episoden 100% så er ikke sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå