-Teddy- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Rambo og McCain =) Historien er "morsom", Pete forteller i episoden "Deathlock" der de fanges i et hus - samme episode noen nevnte for noen sider tilbake med vannscooter i opening-gambiten. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Den har noe med kameler og ørken å gjøre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja, vår godeste venn Jack forteller jo det i (burdagen?) et selskap som blir holdt ved Phoenix. Jack skryter av hvordan han kom og reddet Mac med det fly? Han blir gjort oppmerksom på øyet som blinker, og han sier at han har allergi, eller noe sykdomsgreier. Rett situasjon? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Er nok feil situasjon gitt, Pete var vel forøvrig ikke med i bildet der overhodet? Eller? Episoden du nevner (Friends) sendes forøvrig mot slutten av sesong 2, etter episoden Partners. Svaret jeg var på jakt etter: Pete forteller at første gang de møttes trakk MacGyver han opp av kvikksand i ørkenen, plasserte han på en kamel og gav den et skikkelig rapp. De red i seks dager på vei ut av ørkenen. Pete kunne ikke sitte i ro på en uke! Uansett får du få for tappert forsøk TomHel, den neste er din Endret 29. april 2009 av -Teddy- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Åja, jeg gadd ikke skifte side, også trodde jeg spørsmålet var første møte mellom Jack og Mac Nei, uff, jeg kommer ikke på noe. Sender den videre. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) I en episode så er det to bomber plassert på et cruiseskip. Macgyver og en til som jeg ikke husker navnet på blir sendt inn for å desarmere bombene. Men hva kalte mannen seg som sto bak det hele ? Edit: Skrivefeil Endret 2. mai 2009 av Borden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du var for rask den gangen. Skulle forøvrig til å poste innlegget for ti minutter siden. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Viking er riktig ja. Bruno, you`re next! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Vi skal tilbake til episoden der MacGyver har to fanger blant seg ute på en skogstur for at folk med som er overarbeidet og stressede skal tenke på noe annet. På slutten sier den lokale politimannen at han godt kan tenke seg å være med på neste "stressprogrammet" til PF. hvorfor sier han det (med et smil)? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fordi han er stressa etter en spennende jakt på ikke bare en morder, men to? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Litt long shot, men kan det ha noe med at han har fått telefon av fruen og det er noen komplikasjoner der i gården? F.eks. at det er en unge til på vei? (Ikke at det er en komplikasjon, men whatev =P) Ellers er jeg egentlig blank på hva som var årsaken. Husker scenen men... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Han sa de trengte en politimann for å passe på dem neste tur? Eller av den enkle grunn at han ville få seg en ferie, og gjennomføre Macgyver land eller hva det nå het? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Litt long shot, men kan det ha noe med at han har fått telefon av fruen og det er noen komplikasjoner der i gården? Jeg tror du har rett, det passer bra med dette sitatet fra et MacGyver-nettsted: "MacGyver, when is your program starting up again?" Sheriff Hubbard, after a stressful call from home Så om du har lyst til å legge ut en ny oppgave uten å vente på Brunos bekreftelse, stemmer jeg for at det er OK. Det er gått lang tid. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jess ^^ Hvem er frøkna Mac snakker med her da? mac7.mp3 http://teddyen.net/diverse/mac7.mp3 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er det hu fotograf dama? Der Macgyver og hun må gjemme seg i de tønnene og rulle ned bakken og ut i elva, og inn til mexico? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg tipper på at det er Mac og Lisa Kohler som snakker sammen før de skal angripe en russisk bunker eller bygning i baltikum et sted. Mac er bekymra for at hennes del av oppgaven kan være i farligste laget, men hun står på sitt, og like etter blir hun skutt. Mac kommer seg unna, tror hun er død. Bakgrunnshistorien for dobbeltepisoden "lost love", hvor det viser seg at hun ikke døde, og tilsynelatende gikk over til "fienden" ved å gifte seg med KGB-major Kosov. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nydelig Svinks! (Ja det er Lisa også forsåvidt, hele MacGyver-seriens heteste scene var vel da de lå i senga på hotellet ^^) Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, Elyssa Davalos var så nydelig at hun måtte få to roller i samme sesong. Ny oppgave: Denne bygningen ble brukt som location i to episoder, en i tredje sesong, og en i femte. Noen som kan navnet, eller beskrive handlingen i begge episodene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå