Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får bare finne på ett fort da.

 

Jeg vil ha frem en viss kommentar, eller sitat, som Jack Dalton sier i en episode. Et hint er at han sier det inni et fly på en liten flystripe. Han har nok en gang fått MacGyver med på en ny "oppdagelsesferd". Svar skal være akkurat hva Jack sa, hvilken episode det er og hva de gjør i den episoden.

 

Jeg kan gi hint senere hvis det er for vanskelig. Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Tricks of the trade my boy, tricks of the trade... (eller noe som høres veldig likt ut)

 

EDIT:

 

Dalton, Jack of Lies

Tror det er Sesong 2.

 

Starter med kidnapping av møblene. Skal redde "botanikere". Er visst bare en - Mike. Var visst narko i plantene også gitt. Oioi, lite fuel, men Jack har tøyd sannheten før... Tror TomHels sitat er fra samme episode, men det er fra hangaren i tilfelle.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Tricks of the trade my boy, tricks of the trade... (eller noe som høres veldig likt ut)

 

EDIT:

 

Dalton, Jack of Lies

Tror det er Sesong 2.

 

Starter med kidnapping av møblene. Skal redde "botanikere". Er visst bare en - Mike. Var visst narko i plantene også gitt. Oioi, lite fuel, men Jack har tøyd sannheten før... Tror TomHels sitat er fra samme episode, men det er fra hangaren i tilfelle.

 

Jeg vil nå si at Teddy ga et godt og utfyllende svar. Din tur teddy!

Lenke til kommentar

Partners er episoden der vi ser Murdoc for første gang; Pete og Mac stenges inne i en lastebil og ser tilbake på første gangen de møtte Murdoc. Det er her vi får greie på at de møttes i taxien. Før denne episoden hadde Pete en annen forklaring på hvordan de møttes første gang som bryter med den nye vi får vite om i Partners. Det er denne første historien jeg er på jakt etter. :)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...