-Teddy- Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Siden jeg har dårlig tid og dårlig fantasi akkurat nå jeg også (lyd og bildeoppgaver kommer heller neste gang!), så spør jeg: Hva heter jenta Jacob var venn med? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Lisa? Blind shot, siden 50% av alle kvinnfolka heter det Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Bruno har rett, Christine er navnet. ^^ EDIT: Høres ut som de sier "Christy", men det er sikkert bare et kallenavn. Syns Mac sa Christine ganske tydelig, men faren hennes sier Christy. Endret 6. april 2009 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Siden det ikke skjer noe spes stiller jeg et nytt spørsmål: Hvor stammer MacGyver's slekt fra? Vil gjerne ha kilder om mulig da jeg faktisk er noe usikker selv, det står mellom to alternativer... Lurer på om quizzen på start.no er feil Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Ahh. Beklager, glemte helt å stille nytt spørsmål. Prøcde å finne et bra spørsmål, men klarte da å glemme det Til oppgaven: No idea. Mulig de sier det i episoden med Morgana osv, men er blank Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg tippet også Irland, men det er ikke rett. Ikke så langt unna tho Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Skottland? Edit: Skjønner ikke helt hvorfor jeg var helt blank i går Oo Er jo ganske åpenbart at det er snakk om Storbritania et sted Endret 9. april 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tror også det er Skottland, men jeg må vel si Nord-Irland. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skottland er rett ifølge den ene quizzen på start. Jeg lurte på om det heller var England, siden Caledonia var "Morgana's land" og det var skikkelig evilevil og MacIver egentlig ikke hadde gjort noe galt. Derfor jeg kunne tenke meg kilder om noen husker replikkene fra en samtale elns der det indikeres at MacIver/MacGyver slekten er fra Skottland, men det er ikke så farlig. Svaret er riktig (tror jeg ^^). Har sett gjennom første delepisode, eneste jeg har catcha er at Ian MacIver var anklaget for å ha slått seg sammen med Morgana. Mac mente derimot at det var en falsk anklage og at også Ian var et av hennes offer, satt til å dø i et av hennes fangehull i Caledonia. Det sies ingenting om at Ian er fra Caledonia, England eller et annet sted afaik. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 I episoden der MacGyver er MacGyver beøsker universitetet og professoren han selv var elev av er han tilskuer under eksamen der de skal lage en en lås eller barrikade som gjør at man ikke skal kunne åpne en dør. Sønnen til professoren lager en, men vinner ikke. Hva er det som gjør at MacGyver skjønner at det må han vært juks inne i bilde for å "løse" låsen til sønnen til professoren? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Har ikke peiling, men må bare poengtere at det må være tidenes tøffeste eksamen! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Han som åpnet døra tittet aldri inn i rommet, men sa allikevel at det var en illusjon. Han måtte vite der fra før av, ergo jukset han. Minns at episoden heter Hell Week om det er noen som skulle ønske å se den. Jeg kommer ikke tilbake før i morgen, om noen andre vil lage oppgave imens (om bruno99 godkjenner svaret) er det fritt fram. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Stemmer det Han hadde ikke noen forklaring på kommentaren om at det var en illusjon. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Siden det er fritt fram så here I go Hva heter hunden til en av colton brødrene? ( Husker ikke hvem av de som hadde hunden ) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Frog. Hvis det er riktig er neste spoersmaal hvordan MacGyver klarte aa slaa ut to bazookaer naar han moeter Pete for foerste gang. Noen andre kan gjerne bekrefte svaret istedet for meg da jeg er paa ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå