Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skottland er rett ifølge den ene quizzen på start. Jeg lurte på om det heller var England, siden Caledonia var "Morgana's land" og det var skikkelig evilevil og MacIver egentlig ikke hadde gjort noe galt. Derfor jeg kunne tenke meg kilder om noen husker replikkene fra en samtale elns der det indikeres at MacIver/MacGyver slekten er fra Skottland, men det er ikke så farlig.

Svaret er riktig (tror jeg ^^).

 

Har sett gjennom første delepisode, eneste jeg har catcha er at Ian MacIver var anklaget for å ha slått seg sammen med Morgana. Mac mente derimot at det var en falsk anklage og at også Ian var et av hennes offer, satt til å dø i et av hennes fangehull i Caledonia. Det sies ingenting om at Ian er fra Caledonia, England eller et annet sted afaik.

Lenke til kommentar

I episoden der MacGyver er MacGyver beøsker universitetet og professoren han selv var elev av er han tilskuer under eksamen der de skal lage en en lås eller barrikade som gjør at man ikke skal kunne åpne en dør. Sønnen til professoren lager en, men vinner ikke. Hva er det som gjør at MacGyver skjønner at det må han vært juks inne i bilde for å "løse" låsen til sønnen til professoren?

Lenke til kommentar

Han som åpnet døra tittet aldri inn i rommet, men sa allikevel at det var en illusjon. Han måtte vite der fra før av, ergo jukset han. Minns at episoden heter Hell Week om det er noen som skulle ønske å se den.

 

Jeg kommer ikke tilbake før i morgen, om noen andre vil lage oppgave imens (om bruno99 godkjenner svaret) er det fritt fram. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...