Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det den episoden der det var en bakterie eller hva det nå enn var som begynte å spre seg. Og kom seg nesten ut av lab rommet igjennom ruta. Men Mac trodde han fikk stoppet det. Så fikk de beskjed om at alle måtte evakuere før labben ble sprengt. Så drar de i heisen, som stopper, husker ikke helt hva som skjedde her, noen andre må ta det. Men jeg tipper på at de klatrert opp og kom de seg akkurat ut i tide.

Endret av Berserk II
Lenke til kommentar
Var det den episoden der det var en bakterie eller hva det nå enn var som begynte å spre seg. Og kom seg nesten ut av lab rommet igjennom ruta.

Er det denne episoden hvor en forskerdame plutselig ble eldgammel og ekstremt skrukkete før hun døde etter at hunden hennes knuser en beholder den er i? Og Pete og Mac å skynde seg ut før hele huset selvdestrueres? Jeg husker ikke hvilke problemer de evt. møtte på vei ut og hvordan de løste dem, men hvis Bruno99 kan bekrefte om vi er på spor av rett oppgave, så er det kanskje noen andre som husker?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

er riktig episode ja. Gir den til Berserk II. Heisen vil i utgangpunktet ikke gå, så Mac må bruke en nødknapp oppå heisen som går veldig sakte. Han bruker lommekniven i sikringsboksen for å forbinde strømsirkelen så heisen går opp fort. De kommer seg ut og får slengt seg i det kjelleren sprenger som er med på introen i en sesong hvert fall.

 

Neste!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jack

 

edit: Måtte bare sikre inn at jeg var først. Jack har flyttet alle møblene og husholdningsartiklene til Macgyver over i hangaren. Gidder ikke skrive noe mer om episoden nå, 24 vet dere.

 

edit 2: Jack later som han faller fra en bjelke i taket, men han har tau i beina. Macgyver kaster seg etter.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Jack

 

edit: Måtte bare sikre inn at jeg var først. Jack har flyttet alle møblene og husholdningsartiklene til Macgyver over i hangaren. Gidder ikke skrive noe mer om episoden nå, 24 vet dere.

 

edit 2: Jack later som han faller fra en bjelke i taket, men han har tau i beina. Macgyver kaster seg etter.

 

Jepp, det er riktig :) Hehe, 24, kos deg. Beste serien per dags dato, etter Macgyver så klart :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...