hernil Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvor som i hva som befinner seg der eller som i hva som faktisk er stedsnavnet? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det er vel Phoenix foundation forskningssenter og laboratoriene? Phoenix lab evt? Endret 8. mars 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) ... Endret 8. mars 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det er vel Phoenix foundation forskningssenter og laboratoriene? Phoenix lab evt? Det er parkerings plassen til Phoenix foundation forskingssenter og labs ja. Stemmer det. Endret 8. mars 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 I spesielt en episode utspiller store deler av episoden seg i P laben, forklar kort handlingen og hvordan de kommer seg ut i tide? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Var det den episoden der det var en bakterie eller hva det nå enn var som begynte å spre seg. Og kom seg nesten ut av lab rommet igjennom ruta. Men Mac trodde han fikk stoppet det. Så fikk de beskjed om at alle måtte evakuere før labben ble sprengt. Så drar de i heisen, som stopper, husker ikke helt hva som skjedde her, noen andre må ta det. Men jeg tipper på at de klatrert opp og kom de seg akkurat ut i tide. Endret 8. mars 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bumper denne jeg nå, for å holde liv i tråden. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Var det den episoden der det var en bakterie eller hva det nå enn var som begynte å spre seg. Og kom seg nesten ut av lab rommet igjennom ruta. Er det denne episoden hvor en forskerdame plutselig ble eldgammel og ekstremt skrukkete før hun døde etter at hunden hennes knuser en beholder den er i? Og Pete og Mac å skynde seg ut før hele huset selvdestrueres? Jeg husker ikke hvilke problemer de evt. møtte på vei ut og hvordan de løste dem, men hvis Bruno99 kan bekrefte om vi er på spor av rett oppgave, så er det kanskje noen andre som husker? Endret 9. mars 2009 av Svinks Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kan bekrefte at det er riktig episode, men vet ikke om dere har svart paa det Bruno99 er ute etter. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 er riktig episode ja. Gir den til Berserk II. Heisen vil i utgangpunktet ikke gå, så Mac må bruke en nødknapp oppå heisen som går veldig sakte. Han bruker lommekniven i sikringsboksen for å forbinde strømsirkelen så heisen går opp fort. De kommer seg ut og får slengt seg i det kjelleren sprenger som er med på introen i en sesong hvert fall. Neste! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Holder meg til bildene jeg, kommer ikke på noen spørsmål. Hvem er det som faller ned i fra taket her? Det er Macgyver som ligger under fordi han kastet seg ned når personen kom svingende ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jack edit: Måtte bare sikre inn at jeg var først. Jack har flyttet alle møblene og husholdningsartiklene til Macgyver over i hangaren. Gidder ikke skrive noe mer om episoden nå, 24 vet dere. edit 2: Jack later som han faller fra en bjelke i taket, men han har tau i beina. Macgyver kaster seg etter. Endret 9. mars 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jack edit: Måtte bare sikre inn at jeg var først. Jack har flyttet alle møblene og husholdningsartiklene til Macgyver over i hangaren. Gidder ikke skrive noe mer om episoden nå, 24 vet dere. edit 2: Jack later som han faller fra en bjelke i taket, men han har tau i beina. Macgyver kaster seg etter. Jepp, det er riktig Hehe, 24, kos deg. Beste serien per dags dato, etter Macgyver så klart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 I samme episode: Hva var det Macgyver visste at ventet han når han åpnet døra til hangaren (eller bygningen bildet er fra)? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det husker jeg ikke, men tror han hadde følelsen at det var Murdoc som sto bak det hele. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ikke akkurat det jeg tenker på, mer et fysisk objekt. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bøtta med vann Jack hadde satt over døra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Riktig. Neste. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Vi har tidligere nevnt at Murdoc har komponert musikken til "Cleo Rocks", men det er også en annen viktig skuespiller som har komponert musikk til MacGyver. Hvem snakker jeg om, og hva heter stykket? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Aner ikke, men kan det være Teri Hatcher ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå