Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godkjent under tvil. :p

 

Riktig at den endelige testen var en fyrstikk. Han tente den etter at han "drepte" tauet Merlin hadde vekket til live (ved hjelp av en nærmest usynlig tråd) og det ble sagt at trolldomskunstene hans var onde. Ild viste seg å være god magi.

 

Riktig at det var kongens segl som stoppet henrettelsen, men første måtte Mac slokke ilden som allerede var tent på. Det gjorde han ved å mekke et slags brannslokkingsapparat, han blandet noe som gjorde at han fikk utviklet CO2-gass og slukket dermed bålet ved å helle det over flammene.

 

Du får ta neste. :)

Lenke til kommentar
Han lagde en drage og sendte den ut av vinduet så lynet skulle slå ned i dragen. Lynet førte til elektrisitet som tente lunten til en bombe eller noe :p ?

Nå ble jeg usikker gitt. Husket ikke helt hva som åpnet døren :blush:

 

Jeg godkjenner den. Det var strømmen som på en eller annen måte løsnet opp låsen, og dermed ble døren åpnet.

Lenke til kommentar

Er det der han apemannen med det mandige brølet?

 

Mac skal ute å sette ut sendere på forskjellige steder i terrenget. Husker jeg riktig så hørte han lyden ifra apemannen, og dermed dro til båten. Der møtte han en kvinne (?), og etter en stund møter de på ape mannen og hopper av båten. De løper til skogs og finner rør, som fraktet olje. Macgyver putter en av senderne oppi der slik at Pete skal finne han. Mac og dama møter på apemannen senere og tar knekken på han.

Endret av Berserk II
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...