Runningback Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Amuletten til Kong Arthur (aka Pete) som Mac fikk på nevnte oppdrag. Godkjenner denne, Selv om MacMeg var inne på det. Men siden Hernil svarte mest korrekt så får han den : - ) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hehe ... Holder meg til samme episode. Hva gjorde Mac for å bevise at han var en trollmann og hvordan reddet han Merlin når han skulle brennes for "drapsforsøket"? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Han beviste det ved å tenne på en fyrstikk hvis jeg husker rett, og han sa han skulle fjerne sola eller lignende da det ble sol formørkelse. Han reddet Merlin, etter han fikk kongens segl slik at det ble stoppet. Er ikke helt sikker på denne, men satser det er rett Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Godkjent under tvil. Riktig at den endelige testen var en fyrstikk. Han tente den etter at han "drepte" tauet Merlin hadde vekket til live (ved hjelp av en nærmest usynlig tråd) og det ble sagt at trolldomskunstene hans var onde. Ild viste seg å være god magi. Riktig at det var kongens segl som stoppet henrettelsen, men første måtte Mac slokke ilden som allerede var tent på. Det gjorde han ved å mekke et slags brannslokkingsapparat, han blandet noe som gjorde at han fikk utviklet CO2-gass og slukket dermed bålet ved å helle det over flammene. Du får ta neste. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Åja, skjønner godt svaret mitt ble godkjent under tvil. Men vi holder oss i samme episode, hvordan får mac åpnet fengsels døra der de blir fengslet? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Han lagde en drage og sendte den ut av vinduet så lynet skulle slå ned i dragen. Lynet førte til elektrisitet som tente lunten til en bombe eller noe ? Nå ble jeg usikker gitt. Husket ikke helt hva som åpnet døren Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Han lagde en drage og sendte den ut av vinduet så lynet skulle slå ned i dragen. Lynet førte til elektrisitet som tente lunten til en bombe eller noe ?Nå ble jeg usikker gitt. Husket ikke helt hva som åpnet døren Jeg godkjenner den. Det var strømmen som på en eller annen måte løsnet opp låsen, og dermed ble døren åpnet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Fint om noen andre gidder å legge ut nytt spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva var deen store oppdagelsen for verdenssamfundet den episoden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, eller at det egentlig ble funnet opp lenge før "vi" tror. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ikke bare kruttet, men Morgana(?) hadde jo funnet opp pistol også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, ikke minst.¨¨Godkjent! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvilken episode er dette bildet hentet fra? Trenger ikke vite hva episoden heter, men en liten oppsumering må være med. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Er det der han apemannen med det mandige brølet? Mac skal ute å sette ut sendere på forskjellige steder i terrenget. Husker jeg riktig så hørte han lyden ifra apemannen, og dermed dro til båten. Der møtte han en kvinne (?), og etter en stund møter de på ape mannen og hopper av båten. De løper til skogs og finner rør, som fraktet olje. Macgyver putter en av senderne oppi der slik at Pete skal finne han. Mac og dama møter på apemannen senere og tar knekken på han. Endret 8. mars 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Ghost ship heter den vel. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Både beskrivelsen og navnet er riktig. Neste, Berserk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå