Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Faen at jeg var for sen til det med lyktestolpen, for en gangs skyld noe jeg kunne.

 

Dette blå, som vi kan se men ikke røre, og som fangene kaller xxx. Kan ikke ha så stor størrelse, ettersom mannen holder det i hendene, virker det i hvertfall som. Han har ikke gått på noe privatskole, for å si det sånn, og sier touch, med en slags d. Aksenten må være afrikansk, søramrikansk eller asiatisk tipper jeg. Mulig at Mac er undercover, og snakker med en eller annen frihetsbedrøver. Om ikke så er det jo en fengselsbetjent, men det tviler jeg på. Kunne vært en humoristisk beskrivelse av noe dop. "see but dont touch".

 

Tviler på at jeg kommer så langt med resonneringa mi, så jeg gir meg her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Og de bruker en barkbit med to "pusterør/stilker" til å puste gjennom. De er jo ikke i vannet, det er bare en avledningsmanøver.

 

Faktisk den episoden/scenen jeg kanskje husker aller best fra Macgyver. Enkelte scener bare klistrer seg på netthinnen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Elyssa Davalos (ekte navn) er en person vi ser mange ganger i Macgyver. Hun spiller i åtte episoder. I to av episodene, som er en dobbelepisode, er hun en person, men i de andre episodene er hun en helt annen. Hvilke to navn har hun?

Lenke til kommentar

Elyssa Davalos er pen. Særlig som Lisa Kohler, som hun het i flashbackene til en kommandoaksjon i Estland eller deromkring, hvor hun ble skutt. Men overlevde og giftet seg med en KGB-fyr, da ble hun Lisa Kosov? Ganske kjipt for Mac, han bebreider seg selv for at ei dame han elsket døde, og når han finner ut at hun har overlevd, viser det seg at hun har gifta seg med erkefienden. Dette er de to Lost Love-episodene.

 

I de andre episodene hun er med spiller hun den ikke helt elskverdige Nicky Carpenter, Phoenix-agent som aldri er enig med Mac om noe som helst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Ja, TomHel, det er åtte episoder; Lost Love: Part 1, Lost Love: Part 2, Fire and Ice, GX-1, The Widowmaker, Blow Out, Early Retirement og The Negotiator.

 

Svært så riktig, Svinks! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...