Gjest Slettet+981234 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Han har gjemt den inne i bunnen av en lyktestole på en parkeringsplass ved stranden/havet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg skrev dette for noen sider siden; I en lyktestolpe på parkeringsplassen som han åpner et lokk på med lommeknven sin. Poeng til -Teddy-. Det var vel mer enn et par sider vel? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja, hva er det han snakker om? mac4.mp3 http://teddyen.net/diverse/mac4.mp3 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Haha, det der minner meg om noe helt annet. De jalla shappene som selger bare fake dritt på torget eller hvor de nå står. " bare se, ikke røre " Endret 5. mars 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Snakker han om blå himmel, dagslys, som fanger i skikkelig fæle fengsler ikke får oppleve? Den kan man se men ikke røre. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Riktig Svinks, det er fra episoden "The Escape" i første sesong. mac4svar.mp3 http://teddyen.net/diverse/mac4svar.mp3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Faen at jeg var for sen til det med lyktestolpen, for en gangs skyld noe jeg kunne. Dette blå, som vi kan se men ikke røre, og som fangene kaller xxx. Kan ikke ha så stor størrelse, ettersom mannen holder det i hendene, virker det i hvertfall som. Han har ikke gått på noe privatskole, for å si det sånn, og sier touch, med en slags d. Aksenten må være afrikansk, søramrikansk eller asiatisk tipper jeg. Mulig at Mac er undercover, og snakker med en eller annen frihetsbedrøver. Om ikke så er det jo en fengselsbetjent, men det tviler jeg på. Kunne vært en humoristisk beskrivelse av noe dop. "see but dont touch". Tviler på at jeg kommer så langt med resonneringa mi, så jeg gir meg her. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 HEhaeha, flott resonnement TomHel, men det er en snill franskmann som sitter i fengsel av politiske årsaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Macgyvers bestefar, Harry. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ... den ligger forøvrig i Colorado og bildet er hentet fra "Target MacGyver"? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Stemmer, det er Harry. (Jeg regner med at bildet er fra episodn "Target MacGyver" da han skjuler seg og fisker hos bestefaren, emn en skurk som heter Axminster avlytter en telefonsvarerbeskjed fra Harry og finner ut hvor Mac er.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Og de bruker en barkbit med to "pusterør/stilker" til å puste gjennom. De er jo ikke i vannet, det er bare en avledningsmanøver. Faktisk den episoden/scenen jeg kanskje husker aller best fra Macgyver. Enkelte scener bare klistrer seg på netthinnen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, det er en av de episodene jeg også husker best. Når de sendte ut bambus rørene som en avledningsmanøver. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 MrMoneyMaker , det er din tur til å komme med et nytt spm Eller så har det jo snart gått to dager så det er egentlig fritt fram. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Elyssa Davalos (ekte navn) er en person vi ser mange ganger i Macgyver. Hun spiller i åtte episoder. I to av episodene, som er en dobbelepisode, er hun en person, men i de andre episodene er hun en helt annen. Hvilke to navn har hun? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg måtte google, men er hun virkelig bare med i 8 episoder!? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Elyssa Davalos er pen. Særlig som Lisa Kohler, som hun het i flashbackene til en kommandoaksjon i Estland eller deromkring, hvor hun ble skutt. Men overlevde og giftet seg med en KGB-fyr, da ble hun Lisa Kosov? Ganske kjipt for Mac, han bebreider seg selv for at ei dame han elsket døde, og når han finner ut at hun har overlevd, viser det seg at hun har gifta seg med erkefienden. Dette er de to Lost Love-episodene. I de andre episodene hun er med spiller hun den ikke helt elskverdige Nicky Carpenter, Phoenix-agent som aldri er enig med Mac om noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, TomHel, det er åtte episoder; Lost Love: Part 1, Lost Love: Part 2, Fire and Ice, GX-1, The Widowmaker, Blow Out, Early Retirement og The Negotiator. Svært så riktig, Svinks! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 The Widowmaker er navnet på en episode, og er også navnet på noe som står sentralt i den episoden. Hva er "the widowmaker", og hvorfor kalles han/hun/den for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå