Gjest Slettet+981234 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har ikke lest gjennom tråden ennå, men satser på at dere ikke har hatt dette. I episoden Nightmares, hvor Macgyver blir gitt et serum ment til enten å få han til å gi fra seg viktig informasjon i bytte mot et antiserum eller drepe ham om han nekter, treffer han på ei jente som hjelper ham. Hva heter jenta han møter i denne episoden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hun tror han er fyllik? Huuuusker ikke.... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Nei, det er nok jenta som han lærer å fiske med tyggegummifolie vi skal fram til, hun som ikke tror at han er full, og prøver å hjelpe ham? Men hva hun het? Jennifer? (Råtipp.) Endret 5. mars 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg støtter Jennifer. Var det ikke hun som trodde at han var full da? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Folk flest trodde han var fyllik og ville ikke ha noe med ham å gjøre, men denne jenta hjalp til uansett om hun han trodde han var full eller ikke. PS: Jeg tror ikke lenger at hun het Jennifer. Dere andre får gjette videre på andre vanlige jentenavn som er brukt mer enn en gang i MacGyver. Endret 5. mars 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dere tenker på riktig jente. Hun er fattig og står og fisker nede på kaia. Macgyver bruker tyggegummifolien til å hjelpe henne med å fiske, som Svinks sier. Vennene hennes tror Macgyver er full, men hun kjenner han igjen fra fiskingen og prøver å hjelpe. Det er det mest brukte jentenavnet i Macgyver, som Svinks sier. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jenny? (som muligens er kort for Jennifer når jeg tenker meg om, men skitt au) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Lisa er selvfølgelig svaret! Lisa Allen spilt av Tammy Lauren. Bra Berserk II. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kommer ikke på noe ifarta, bortsett fra de lette. Hva er den andre hobbyen til MacGyver bortsett fra Hockey ? Off-Topic: Det går rykter om at det skal bli laget en ny MacGyver film, etter sex and the city comebacket så vart det snakk om MacGyver også. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Motorsykkel eller slalom evt.? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, er ikke det jeg er ute etter Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fjellklatring? Jepp, det er riktig Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 I samme episode (der han blir dopet ned) er grunnen til at han blir kidnappet i første omgang at han har gjemt bort en mikrofilm de vil ha tak i. Hvor har han gjemt denne? Mulig dette er tatt før? (*host* det er vel riktig episode jeg tenker på nå? ) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg skrev dette for noen sider siden; I en lyktestolpe på parkeringsplassen som han åpner et lokk på med lommeknven sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå