Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Satt og testa med på tilfeldige lydspor her om dagen (lukker øynene, velger tilfeldig episode og ser om jeg finner ut av hvilken episode det er ved å høre på lydsporet), legger ut et spor jeg ikke klarte å finne ut av selv uten å sjekke navnet.

 

Så, hvilken episode er dette da? :D

 

\\ Noen fler enn meg som har meldt seg på Kvitt eller Dobbelt i MacGyver forresten?

 

mac23.mp3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Er det episoden på den øya, med en liten jente, hvor det ligger landminer overalt? Husker bare en bunker, også står Macgyver oppå, mens han kaster en deaktivert landmine i henda på terroristen(?), som kaster gunneren og tar imot.

 

Tviler på at det var den. Om du ikke skjønte hvilken, så kan jeg sikkert beskrive litt mer i detalj.

Lenke til kommentar

Heheh, skal si ifra om jeg kommer med :wee: Har vel ID firetusenognoe og jeg regga med i høst en gang, så later til at det er mange om beinet...

 

Riktig TomHel! Episoden heter Pirates og innledes ved nettopp den øya. Jeg trodde det var GX-1 eller To be a Man først.

 

EDIT: Skal legge ut klippene på siden min fra nå av Bruno, så er det sikkert at det fungerer. :)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det var det første som slo meg når jeg hørte "landmines" og etterpå om styrkene ved stranda.

 

Finner ikke på spørsmål, vær så god neste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Hun (Barbara Spencer i episoden) er vel forskeren MacGyver møter i den aller første episoden. Som vanlig klarer vel MacGyver å utvikle et forhold til henne på svært kort tid? (som den storsjarmøren han er). Hun blir med ham for å redde resten av de som er stengt inne (før stedet skal fylles opp) og hjelper han med å fikse en del problemer.

Endret av Slettet+981234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...