abe027 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Godskjent med karakter 6 Værsågod neste Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hvilken episode er dette hentet fra da? mac.mp3 Endret 1. mars 2009 av -Teddy- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Tought Boys? En gjeng som err lei all dopet i gata og prøver å fjerne det "the wrong way". Endret 1. mars 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har noen alternative ideer, men jeg tror jeg tipper på episoden "the hood" hvor han flytter inn i nytt nabolag etter husbåten har brent. Det er en innflyttingsfest på slutten der han får en grafitti på veggen, og det er litt rap også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg synes da vitterlig at det lignet på introen til Tought Boys Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) 100% sikker på at det er fra Tough Boys. Edit: Endret 1. mars 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 De oppgavene må vi ha flere av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da tar jeg æren for den. Nevn minst to ganger Macgyver har blitt skutt. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 En episode der han drømmer seg bort i ville vesten, og blir skutt i brystet der kniven hans demper skuddet. Han blir også skutt i den episoden der det var en bombe på kabin banen. Der han kommer til en pike skole og møter på ei jente som hjelper han. Var de jeg kom på først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ny opg: Nevn fire ganger Mac har blitt skutt. Du får rett, bare kom med et nytt spørsmål. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vet at det er Berserks oppgave som gjelder (når den kommer), men allikevel: Good Knight MagGyver Part 2 - helt på slutten blir han skutt av verdens første pistol. Trail of Tears - Skutt i magen av rifla til White Cloud i hytta To be a Man - I hangglideren Back from the Dead - Ved brygga, falt i vannet D.O.A MacGyver - Skutt, faller ut gjennom vinduet og ned i vannet. Hukommelsestap Humanity Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva er det som skjuler seg i huset til Penny Parker der hun tror det spøker ? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 En kjempe med navn Virgil og muligens gjenferdet til moren til Penny? Forresten er genail episode Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er hennes tantes (?) gamle, noe tilbakestående beundrer som lager sprit på blyholdige apparater i kjelleren. Han trodde det var sin gamle elskede som hadde kommet tilbake grunnet den slående likheten, men det var Penny. Lydene/"spøkingen" i huset forårsakes av nevnte brennerapparat. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hjemmebrentapparat i kjelleren. Med blyloddinger, som gjorde tanta til Penny sprø. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Riktig Bruno, var " kjempen " Virgil jeg var ute etter Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Også i en annen episode er sheriffen kjeltringen, men her i organsiert kriminalitet. Hvilken episode tenker jeg på og hvordan kommer Mac og Jack seg fri første gangen fra disse kjeltringene? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jack in the Box, en episode der en Sherrif bruker fanger til å lete etter en koffert full av penger. Jack har selvfølgelig også hørt om den og har et kart, dette går selvfølgelig svært dårlig... Første gangen prøver de å komme seg fri ved å simulere en gasslekkasje ved å helle noe fra energikilden til hodelyktene i vann. Det fungerer fint helt til de blir oppdaget i rømningsforsøket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå