Svinks Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) han får ondt i handa si Ja. I tillegg til at han rister hånda si, lager han en grimase, kanskje ikke bare fordi det gjør vondt, men kanskje også fordi han ikke liker vold. Men det siste er vel en spekulasjon. Endret 23. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kan nu hende han tenner på vold også, hvem vet? Men jeg er opptatt med film,kamp og exphil så go right ahead. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Rister knytteneven? Men det er vel etter han har slått. Av og til ser jeg at man kan se at han egentlig ikke vil slå, men tenker "Vel, må uansett slå, har ikke noe valg", så slår han. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Da tar jeg en til: Hvis vi ser bort fra pilotepisoden, hvor bor MacGyver i første sesong? (Navn på kjent bydel godkjennes, ta gjerne også med beskrivelse av bygget og hva som finnes i første etasje). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Venice beach. To etasjes mur hus med kafe i første etasje. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Venice beach. To etasjes mur hus med kafe i første etasje. Helt korrekt, dersom man teller to etasjer + 'ground floor'. Femte location ovenfra på denne sida. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 I en episode skal MacGyver passe på en tidligere dop bruker som er med i anti stoff program. Han nekter først å godta MacGyver, samt være med i en rettsak. hva gjør MacGyver som gjør at han får respekten hans? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 I en episode skal MacGyver passe på en tidligere dop bruker som er med i anti stoff program. Han nekter først å godta MacGyver, samt være med i en rettsak. hva gjør MacGyver som gjør at han får respekten hans? Er det da de spiller biljard? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Og er challenger club med i den episoden? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Det er når MacGyver utfordrer til en omgang biljard ja. Neste TurboHolte Svinks: Hva mener du? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Svinks: Hva mener du? De fleste episodene hvor det handler om vanskeligstilt ungdom jobber han sammen med en ungdomsklubb som heter "Challenger Club". Hvis det ikke var en av de episodene, tenkte jeg på en bestemt episode med kriminell ungdom på overlevelsestur i skogen. Men det var et blindspor i denne oppgaven. PS: Hva var tingen med biljardspillinga? "Gubben med hockeysveisen er så kul fordi han kan spille biljard, da må jeg sannelig gjøre som han sier og vitne" eller noe sånn? Endret 24. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Er nok challenger club ja. Med Brook som leder, men som senere blir drept av Larson. MacGyver utfordrer han til å spille biljard, og hvis han vinner skal han være med MacGyver eller noe sånt Det er et veddemål altså, også er MacGyver selvfølgelig drit god Endret 24. september 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Kommer ikke på noe bra nå, så da blir det et lett spørmål Hva pleier bestefaren til MacGyver å kalle han? Endret 24. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Bødd, bud Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Korrekt, men jeg tar neste I episoden der Lisa kommer tibake, blir Macgyver på sykkel forfulgt av en type bil. Hvilken farge har bilen? Når Macgyver hopper opp på ferja. Bilen kjører broen. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Wow, her må man enten ha klisterhjerne for uvesentlige detaljer, eller ha hele seien på DVD. Eller gjette at den har den mest populære bilfargen i USA de siste 40 åra: Brun. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Det er den på motorsykkel hvor han etterhvert blir forfulgt av et helikopter? Er ikke bilen svart da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Galt, rett og galt, en annen farge. har lyst på nytt spm så: samme farge som bilen Macgyver arver(?) av Harry. Endret 26. september 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Turkis? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Turkis? Dersom det er stasjonsvogna og ikke pick-upen det siktes til: Jeg ville heller sagt lyseblå, vannblå eller himmelblå, uten noe innslag av grønt, men det er så nært at det kommer kanskje an på hvordan TV-en man ser på er kalibrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå