Gå til innhold

Quiztråd om MacGyver - regler i førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det fortsatt oppgaven fra foxxy med motorsykkel-gjengen vi driver med? Jeg antar at foxxy kunne ha godkjent svaret "Kluge" fra Ari Gold som var først med det dersom han hadde vært innom her etter at han postet oppgaven...

 

Lederen av gjengen het Kluge, det er vi enige om. Og gjengen hadde så vidt jeg husker ikke noe navn, å være med der ble bare omtalt som riding with Kluge, som jeg ikke tolket som noe navn på en gjeng, bare en beskrivelse av å kjøre (og jobbe) sammen med Kluge.

 

Jeg foreslår at Ari Gold tar ny oppgave. Eller hvem som helst, etter 48-timers-regelen.

Lenke til kommentar

Da blir det ny oppgave.

 

I episoden med Zito's rettssak får vi vite masse personlig om de ulike karakterene.

Det jeg lurer på er, hva er Pete's nummer på bilen. Altså registreringsnummeret hans. Er det noen som har episoden liggende skal jeg godta det, men prøv uten. Si ifra hvis denne blir for vanskelig :)

Lenke til kommentar
Da blir det ny oppgave.

 

I episoden med Zito's rettssak får vi vite masse personlig om de ulike karakterene.

Det jeg lurer på er, hva er Pete's nummer på bilen. Altså registreringsnummeret hans. Er det noen som har episoden liggende skal jeg godta det, men prøv uten. Si ifra hvis denne blir for vanskelig :)

Denne oppgaven var urimelig vanskelig. Registreringsnummeret er ikke en del av regneoppgavene og nevnes ikke en gang, vi får bare se skiltet, og ikke engang hele, i en kort scene like før Zito som har gjemt seg i baksetet kidnapper Pete:

 

post-140319-1235141151_thumb.jpg California 2MTW648

 

Selv med spilleren på "slow" ville jeg ikke fått med meg dette, jeg måtte pause og kjøre fram en og en frame for å se nummeret og ta dette bildet.

 

Jeg tar en ny oppgave fra samme episode med det samme: Doktor Skinner blir også kidnappet av Zito. Hvordan gjør Zito dette?

Lenke til kommentar

Zito tar ut bilbatteriet fra bilen til doktor Skinner så hun ikke kan kjøre. Han opptrer som taxisjofør og Skinner biter på og tar taxien for å komme til seg kontoret sitt for å hente båndopptakene hun har fra samtalene med Zito. Når hun setter seg inn i bilen ser hun batteriet og ser at Zito er taxisjorføren. Dørene låses og Skinner fanget...

Lenke til kommentar
Fanger hun eller ham ved parkeringsplassen? Er så lenge siden...

Episoden ble sist sendt på TV2 11. desember i fjor, og du er på sporet. Biler er involvert, og det er på parkeringsplassen ved husbåten til Mac, etter at Murphy (politidamen) har ramla ned trappa etter at en bombe gikk av.

 

 

Og BRUNO99 har 100% rett! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...